نقد و بررسی Meta Quest 3

آرمین رحیمیان
2 آبان, 1402
۱ دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نقد و بررسی Meta Quest 3

هدست متا کوئست 3 در واقعیت یک هدست واقعیت ترکیبی است که دو فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را با هم ترکیب می‌کند و محیط شما را کاملا دگرگون می‌کند. این هدست واقعیت ترکیبی با گرافیک خیره‌کننده خود کاملا شما را در بازی‌ها و فیلم‌های واقعیت مجازی غرق می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به شکلی کاملا متفاوت و جدید بازی کنید، تمرین کنید و از صدها اپلیکیشن مخصوص واقعیت مجازی و افزوده استفاده کنید.

این هدست به لطف استفاده از سنسورهای پیشرفته، می‌تواند محیط اتاق را به خوبی اسکن کند. با توجه به افزایش رزولوشن، حالا راحت‌تر می‌توانید متن‌های مختلفی بخوانید و توسعه‌دهندگان بازی‌ها در این زمینه بهینه‌سازی‌های لازم را انجام خواهند داد. نسل دوم چیپست اسنپدراگون XR2 توان پردازشی بسیار بیشتری ارائه می‌کند ولی عمر باتری همچنان حدود ۳ ساعت است.

هدست متا کوئست 3 دارای دو نمایشگر چشمی با رزولوشن 2064×2208 برای هر چشم است که در مجموع، رزولوشن 4K+ را ارائه می‌کنند. این هدست با رزولوشن 4K+ در کنار تکنولوژی انباشت نوری Infinite Display، بهترین گرافیک ممکن در یک هدست واقعیت مجازی را ارائه می‌کند تا بازی‌های واقعیت مجازی را به شکلی کالا بی‌نظیر و متفاوت تجربه کنید و جزئیات آن‌ها را به خوبی از هم تشخیص دهید. همچنین، میدان دید این هدست نسبت به متا کوئست 2 افزایش داشته است و با زاویه دید 104 درجه افقی و ۹۶ درجه عمودی، کاملا شما در دنیای مجازی بازی یا فیلم مورد علاقه‌تان قرار می‌دهد.

هدست متا کوئست 3 دارای بیش از 500 تجربه مجازی، افزوده و ترکیبی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ورزشی و سرگرمی است و با تمام عناوین متا کوئست 2 نیز سازگار است تا هنگام عرضه، عظیم ترین آرشیو واقعیت مجازی را در اختیار داشته باشید.

 

با واقعیت افزوده، دنیای مجازی و فیزیکی را بدون وقفه و پیوسته با هم ترکیب کنید و از اشیا مجازی در دنیای واقعی استفاده کنید. این هدست با نمایش کاملا رنگی و باکیفیت محیط اطراف شما و قابلیت توصیف عمق استریوسکوپیک، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید هر شی مجازی یا فیزیکی در هر دو دنیای مجازی و فیزیکی را لمس کرده و احساس کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

 

۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.