نمایندگی فروش و خدمات سازش پلاس در ایران

Saeed
5 مهر, 1400
6 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

خدمات پس از فروش مهمترین وظایف شرکت های توزیع کننده کالاست

خدمات پس از فروش گارانتی سازش پلاس در سایت الوگیم به کلیه کارهایی که شما برای مراقبت و  نگهداری مشتریان ارزشمند خود پس از خرید محصول انجام می دهید اشاره میکند. این نوع مراقبت از محصول و مراقبت از مشتری برای هر شغلی  مهم است ، اما خصوصاً برای مشاغل کوچک تر مورد اهمیت است .

نکته نگهداری: از دستگاه به عنوان یک دستگاه پخش کننده فیلم دی وی دی و بلوری استفاده نکنید. (استفاده از دستگاه به این منظور صدمات جدی به عمل می آورد)

نکته نگهداری:از قرار دادن کنسول بر روی فرش و یا موکت پرهیز کنید. به تهویه و فضای لازم برای آن توجه داشته باشید.

نکته نگهداری بسیار مهم: هنگامی که دستگاه روشن است از تکان دادن کنسول جدا خودداری فرمایید. یک تکان ساده و خفیف میتواند به لنز دستگاه آسیب جدی وارد کند.

قطعات و قسمت هایی از دستگاه که شامل گارانتی نمی شوند:

باتری  –  هدفون –   دسته –  PSN –  بن شدن کنسول

شرایط و خدمات گارانتی سازش پلاس :

  1. ضمانت نامه شامل تعمیر دستگاه میباشد و تعویض دستگاه را در برنمیگیرد.
  2. گارانتی شامل خود دستگاه بوده و لوازم جانبی مثل: دسته هنذفری و کابل ها جزو گارانتی نمیباشد.
  3. هرگونه شکستگی , ضرب خوردگی , آب خوردگی و حرارت دستگاه مشمول گارانتی نمی باشد.
  4.  مخدوش , ناقص بودن , نداشتن مهر نماینده و نداشتن شماره سریال یاباز شدن دستگاه توسظ تعمیرکار غیر مجاز این ضمانت نامه را باطل میکند.
  5. ایرادهای نرم افزاری یا Bann شدن جزو گارانتی نمیباشد.

 

6 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.