مهم ترین نکاتی که در خرید دسته ps5 باید توجه کرد

Saeed
28 تیر, 1401
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راهنمای خرید دسته ps5

مهم ترین نکاتی که در خرید دسته ps5 باید توجه کرد

راهنمای خرید دسته ps5 : خرید دسته ps5 بعد از خرید کنسول در اولویت دوم قرار دارد. تا زمانی که کنسول ارائه نشده باشد، نمی‌توان در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای اصلی دسته اطمینان حاصل کرد. اما خبرهای منتشرشده از سوی شرکت سونی نشان از ارائه دسته‌ای باکیفیت را می‌دهد که شما را با روند بازی همراه می‌کند. در این مقاله توضیحات جامعی در مورد خرید دسته PS5 ارائه داده‌ایم.

ویژگی‌های دسته PS5

قبل از اقدام برای خرید دسته PS5 لازم است تا با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شویم. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دسته PS5 عبارتند از؛

  • بازخورد لمسی همه جانبه
  • محرک‌های سازگار پویا
  • میکروفون داخلی
راهنمای خرید دسته ps5

راهنمای خرید دسته ps5

مقایسه دسته PS5  با PS4

بارزترین تفاوت دسته PS5 با دسته PS4 در طراحی و شکل ظاهری آن است. کنترلرهای PlayStation سنتی معمولا به صورت تک رنگ (سیاه) بوده‌اند، بنابراین سبک دو رنگ دسته پلی‌استیشن ۵ سونی منحصر به فرد است. دکمه‌ها نیز در دسته پلی استیشن ۵ ظاهر زیباتری نسبت به دسته PS4 دارند. دکمه‌های دسته PS5 براق‌تر هستند و طراحی ارگونومیک‌تری دارند.

۴ نکته مهم در خرید دسته PS5

  • خرید دسته PS5 را از مراکز معتبر انجام دهید. خرید از مراکز معتبر باعث می‌شود از اصالت کالا اطمینان کافی داشته باشید.
  • به گارانتی در هنگام خرید توجه کنید. گارانتی داشتن محصول ویژگی مهمی است که باعث می‌شود از خرید خود احساس اطمینان و رضایت داشته باشید. همچنین در صورت بروز مشکل احتمالی در آینده، می‌توانید از گارانتی استفاده کنید.
  • در هنگام خرید به صورت حضوری حتما دسته را امتحان کنید. امتحان کردن دسته پلی‌استیشن باعث می‌شود تا از سلامت کامل آن مطمئن شوید.
  • در صورتی که خرید دسته را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید، حتما قبل از خرید نسبت به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی و امکان مرجوع کردن کالا در صورت معیوب بودن اطمینان حاصل کنید.
راهنمای خرید دسته ps5

راهنمای خرید دسته ps5

نتیجه گیری

خرید دسته PS5 مزایای زیادی دارد. این دسته با تکنولوژی لمسی پیشرفته‌ای که دارد لذت بازی را برای خریداران آن دو‌ چندان می‌کند. بازی کردن با دسته‌ی PS5 احساس واقعیت مجازی را به بازیکنان منتقل می‌‌کند. این دسته بیشتر از آن که به دسته‌ی پلی‌استیشن‌های نسل قبل شباهت داشته باشد، به کنترلرهای ایکس باکس شبیه است.

توصیه می کنم PS5 را از فروشگاه اینترنتی الو گیم بخرید. چرا؟

اسکین کنسول یکی از محصولات اختصاصی است که در فروشگاه الو گیم عرضه می شود. تنوع بالای این اسکین ها باعث می شود بتوانید کنسول خود را به هر طرح و شکلی که می خواهید در بیاورید. این اسکین ها در طرح های محبوبی مثل کاور بازی‌های پر طرفدار، پرچم تیم های باشگاهی و … عرضه می شوند و برای هر دو کنسول سونی و مایکروسافت قابلیت استفاده دارند.

لایت بار ژله ای دیگر محصول جذاب این مجموعه است. لایت بار ژله ای بر روی دسته ی کنسول چسبانده می شود و ظاهر زیبایی به آن می بخشد. حتما از تنوع لایت بارها متعجب خواهید شد.

راهنمای خرید دسته ps5

راهنمای خرید دسته ps5

برجسته‌تر شدن کلیدهای شولدر

کلیدهای شولدر، یکی از مهم‌ترین کلیدهای دسته‌های بازی هستند و اهمیت برجستگی آن‌ها در استفاده سریع و راحت از آن‌ها است. این دسته‌های جدید دوال سنس سونی نیز کلیدهای شولدر برجسته‌تری دارند.

ماشه‌های تطبیقی و دقت بیش‌تر

در حین بازی‌ای مانند Pathless اهمیت دقت کلیدها، معلوم می‌شود. دسته‌های دوال سنس شرکت سونی، نسبت به دسته‌های دوال شاک پیشین این شرکت، کیفیت بهتری از خود در حین این بازی که رکن اساسی آن، تیروکمان و کشیدگی زه کمان است، از خود نشان داده‌اند.

آنالوگ‌ها با روکش پلاستیکی

یکی از ایرادات اساسی دسته‌های دوال شاک، کم‌بودن اصطحکاک میان سطح آنالوگ‌ها با انگشتان دست است که می‌تواند سبب لغزش دست از روی آنالوگ‌ها شود. سونی، برای آنالوگ‌های دسته‌های دوال سنس، یک روکش پلاستیکی با اصطحکاک بالا درنظر گرفته تا سبب لغزش دست کاربر نشوند.

حسگرهای لمسی دوال سنس

دسته‌های دوال شاک، حسگرهای شوکی‌ای داشتند که بد نبودند، ولی درمورد دوال سنس، ما با موتورهای قوی‌تری روبه‌رو هستیم که در بدنه حضور دارند و با ایجاد لرزش خاصی، تجربه کاربر را بهتر می‌کنند. لرزش ایجاد شده توسط موتورها بر روی تمامی سطح بدنه دسته‌های دوال شاک، حس می‌شود.

سخن پایانی

درکل، آزمون و خطا یکی از ارکان اساسی پیشرفت است و هر خطایی هم یک شکست به شمار می‌رود و هم یک پیروزی. سونی با توجه به شکایات کاربران دسته‌های دوال شاک، به طراحی دسته‌های دوال سنس پرداخته و نتیجه شده، دسته‌های دوال سنسی که  کیفیت تجربه بازی‌ها را به حد اعلا می‌رسانند.

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.