سه بازی بعدی Call Of Duty در پلی استیشن منتشر خواهند شد ( آینده احتمالی Call Of Duty )

سعید محمدزاده
10 بهمن, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سه بازی بعدی Call Of Duty در پلی استیشن منتشر خواهند شد

طبق گزارش‌ها، اکتیویژن بلیزارد متعهد شده است که پس از خرید آن توسط مایکروسافت، سه مورد بعدی از سری Call of Duty را در پلی‌استیشن منتشر کند.

طبق گزارش بلومبرگ، بازی Call of Duty امسال که گفته می‌شود ورودی جدید از سری Modern Warfare است که توسط Infinity Ward ساخته شده است، روی کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه خواهد شد. دو مورد دیگر پروژه Treyarch هستند که در حال حاضر در حال توسعه است و همچنین نسخه جدیدی از عنوان رایگان بازی Call of Duty: Warzone در سال 2020. انتظار می رود هر دوی این پروژه ها در سال 2023 راه اندازی شوند.

فیل اسپنسر مایکروسافت هفته گذشته با سونی صحبت کرد و تأیید کرد که قراردادهای موجود رعایت می شود و Call of Duty روی پلی استیشن باقی خواهد ماند. حدس و گمان ها در مورد اینکه اسپنسر دقیقاً چه منظوری داشت، بیداد می کرد.پ

تئوری مااین است که هنگامی که این سه بازی از سری Call of Duty در پلی استیشن راه اندازی شوند، مایکروسافت می تواند در ساخت این فرنچایز به صورت انحصاری ایکس باکس و رایانه شخصی اقدام کند.

سه بازی بعدی Call Of Duty در پلی استیشن منتشر خواهند شد

این کار با اقدامات قبلی مطابقت دارد، زیرا مایکروسافت پس از تصاحب Bethesda، همچنان به قراردادهای انحصاری زمانی پلی استیشن با Ghostwire: Tokyo و Deathloop احترام می گذاشت. به علاوه، عوان جدید Starfield که متعلق به استدیو Bethesda برای پلی استیشن 5 منتشر نخواهد شد و در انحصار Xbox Series X|S و PC است.

خبرنگار بلومبرگ، جیسون شرایر، همچنین تصریح کرد که قرارداد اکتیویژن با سونی به زمان بسته شدن خرید ارتباطی ندارد و این قرارداد قبل از اعلام مایکروسافت امضا شده است.

طبق گزارش‌ها، کارمندان بالا رتبه اکتیویژن نیز در نظر دارند Call of Duty را به عنوان یک فرنچایز سالانه تبدیل نکنند و نسخه‌ها را با فاصله زمانی بیشتری متشر کنند. خرید تاریخی و گران قیمت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت باعث ایجاد شوک در صنعت بازی خواهد شد و انتظار می‌رود که این قرارداد تا 6 تا 18 ماه  نهایی شود.

در حال حاضر مشخص نیست که قصد مایکروسافت برای خرید Activision چگونه بر تلاش‌های اتحادیه‌سازی تأثیر می‌گذارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.