تاریخ انتشار TEKKEN 8 نقد وبررسی

آرمین رحیمیان
11 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
نقد و بررسی TEKKEN 8

نقد و بررسی TEKKEN 8 با الوگیم

تاریخ انتشار Tekken 8، نسخه ی نمایشی، نسخه بتا و تریلرها

تاریخ انتشار Tekken 8 اکنون فرا رسیده است، بنابراین در اینجا همه چیزهایی است که می‌دانستیم تا آخرین نسخه از این سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوب را ارائه کنیم. زمان انتشار Tekken 8 چه زمانی بود؟ Tekken 7 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای در جهان، تاثیرگذارترین بازی این سری تا به امروز بود، بنابراین تعجبی ندارد که طرفداران از دیدن آنچه Bandai Namco برای ورود بعدی در نظر گرفته است، هیجان‌زده باشند.

یکی از موردانتظارترین بازی‌های مبارزه‌ای در جریان استریم Sony State of Play آشکار شد و طرفداران را با یک تریلر که گیم‌پلی را در موتور بازی جدید به نمایش می‌گذارد شگفت‌زده کرد. اکنون که بازی منتشر شده است و طبق بررسی Tekken 8 ما، بسیار قابل پخش است و واقعاً گیم پلی بازی را متحول می کند، در اینجا همه چیزهایی که در مورد تاریخ انتشار Tekken 8 می دانستیم، جزئیات مربوط به تست های مختلف بتا، تریلرها، گیم پلی، داستان، و موارد دیگر آورده شده است.

تاریخ انتشار Tekken 8 چه زمانی است؟

تاریخ انتشار Tekken 8 جمعه، 26 ژانویه 2024 برای PC، PS5 و Xbox Series X,S بود. این اعلامیه در جریان پخش زنده Opening Night Gamescom از طریق یک تریلر که تعداد زیادی از مبارزان گذشته را نشان می‌دهد منتشر شد. علاوه بر این، خالق سری Katsuhiro Harada تایید کرد که بازی از ابتدا در Unreal Engine 5 ساخته شده است و هیچ دارایی Tekken 7 مورد استفاده مجدد قرار نگرفته است.

نسخه ی نمایشی Tekken 8

نسخه ی نمایشی Tekken 8 هم اکنون بر روی پلی استیشن 5، استیم و ایکس باکس سری X|S در دسترس است. Bandai Namco این دمو را در توییتر فاش کرد. تریلر فیلم افتتاحیه Tekken 8 که در 14 ژانویه منتشر شد. در پایان ویدیو یک سورپرایز را به نمایش گذاشت و نگاهی اجمالی به فصل 1 قبل از عرضه بازی را به نمایش گذاشت. ادی گوردو، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی Tekken 3، به آخرین نسخه راه یافته است. او در این بازی کمی تغییر یافته است و مدل موی مایلز مورالس را در مقایسه با مدل‌های بلندترش در Tekken 7 انتخاب کرده است.

ادی گوردو قرار است در بهار 2024 به بازی بپیوندد. اولین تریلر بازی Tekken 8 دو شخصیت اصلی سریال، جین کازاما و پدرش، کازویا میشیما را نشان می‌دهد که در وسط یک زمین بایر و طوفانی با هم درگیر می‌شوند. طی چند ماه گذشته، Tekken 8 تریلرهای شخصیتی زیادی را منتشر کرده است که هر مبارز و برخی از حرکات آنها را برجسته کرده است. برخی از شخصیت‌های بازگشته عبارتند از Dragunov، یکی از اعضای Spetznax با شخصیتی سرد که برای اولین بار در Tekken 5: Dark Ressurection معرفی شد، در حالی که شاهین یک محافظ نظامی است که اولین بار در Tekken 7 ظاهر شد. در همین حال، استیو فاکس بوکسوری است که از آن زمان برای کشف گذشته مرموز خود می‌جنگد.

Tekken 8 بتا

جدیدترین نسخه بتا Tekken 8 بین 20 تا 23 اکتبر انجام شد. این آزمایش بتا ، بسته شامل فهرست شخصیت‌های مشابه تست شبکه بسته و همچنین اولین بازی Raven، Azucena و Feng بود. در جولای 2023، آزمایش شبکه بسته روی استیم، پلی استیشن 5 و ایکس باکس انجام شد. این تست به بازیکنان امکان دسترسی به 16 کاراکتر را می داد که می توانستند از آنها برای مبارزه آنلاین با بازیکنان دیگر در پنج مرحله استفاده کنند. با این حال، اکنون که بازی کامل منتشر شده است، دیدن عملکرد آنها در لیست لایه Tekken 8 بسیار جذاب خواهد بود.

گیم پلی Tekken 8

گرافیک موجود در تریلر به نظر می رسد ارتقای عظیمی نسبت به بازی Tekken 7 داشته باشد، اما خود گیم پلی تا حد زیادی مشابه به نظر می رسد. شخصیت‌ها تمایل دارند بیشتر گیم‌پلی خود را بین عنوان‌ها حفظ کنند، و احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در Tekken 8 نیز همین اتفاق بیفتد. اخیرا ، در فینال منطقه‌ای Tekken North America، هارادا برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی را توضیح داد که ممکن است در طول تریلر Tekken 8 نشان داده شده در The Game Awards 2022 از دست داده باشید. منفجر می شود و خسارت زیادی به صحنه و جک وارد می کند.

TEKKEN 8 به حماسه غم انگیز نسل خونی میشیما و مسابقات کینه توز پدر و پسری که دنیا را تکان می دهد ادامه می دهد. پس از شکست دادن پدرش هیهاچی میشیما ، کازویا به تسخیر خود برای تسلط جهانی ادامه می‌دهد و از نیروهای G Corporation برای جنگ با جهان استفاده می‌کند. جین مجبور می شود با سرنوشت خود روبرو شود زیرا او با مادر گمشده خود دوباره متحد می شود و به دنبال جلوگیری از سلطنت وحشتناک پدرش کازویا است.

فصل بعدی طولانی‌ترین خط داستانی بازی‌های ویدیویی را با 32 جنگنده منحصربه‌فرد و بازطراحی‌شده تجربه کنید و بر سیستم کاملاً جدید «Heat» تسلط پیدا کنید تا حریفان خود را در هم بشکنید. از گرافیک با کیفیت بالا که برای نسل جدید سخت افزار توسعه یافته است ، لذت ببرید تا هر لحظه ضربه و حرکات فوق العاده تهاجمی را به نمایش بگذارد. TEKKEN 8 با انواع محتوای تک‌نفره برای کاوش، مانند حالت کاملاً جدید Arcade Quest و سیستم سفارشی‌سازی عمیق برای شخصیت‌های قابل پخش و آواتار، هیجان‌انگیزترین تجربه را ارائه می‌کند.

32 جنگنده با جلوه های بصری نسل بعدی در Tekken 8 با هم برخورد می کنند. هم شخصیت‌های جدید و هم شخصیت‌های بازگشته به طرز خیره‌کننده‌ای در مدل‌های شخصیتی با جزییات بالا ساخته شده‌اند. با هر قطره عرق و ماهیچه‌های پاره‌شده برای تجربه‌ای فراگیر.

فهرست شامل مبارزان نمادینی مانند پل فینیکس، کینگ، مارشال لاو و نینا ویلیامز است و شاهد بازگشت ریون پس از آخرین حضور در داستان Tekken 6، 15 سال پیش است! جون کازاما پس از 25 سال پس از ناپدید شدنش در Tekken 2 برای اولین بار به داستان باز می گردد و Tekken 8 نیز شخصیت پرویی جدید Azucena را معرفی می کند!بازیکنان می توانند در 16 مرحله نبرد با تخریب شدید و عناصر مرحله تعاملی، حریفان خود را به چالش بکشند.

TEKKEN 8 حماسه غم انگیز دودمان خونی میشیما و کازاما و مسابقات کینه توز پدر و پسری آنها را ادامه می دهد. در این فصل، جین کازاما در حالی که با پدرش کازویا میشیما روبرو می شود که باعث جنگ و ویرانی در سراسر جهان می شود ، به دنبال سرپیچی از سرنوشت خود خواهد بود. همراه با تجربه خط داستانی اصلی که از کات سین های درجه یک هالیوود تا نبردهای فوق العاده جریان دارد. قسمت های شخصیتی جداگانه بینش بیشتری را در مورد داستان های فردی هر شخصیت ارائه می دهند.

TEKKEN 8 دارای گیم پلی جدید و هیجان انگیزی است که بر روی تاکتیک های “تهاجمی” متمرکز شده است. این بازی با حفظ هویت منحصربه‌فرد بازی مبارزه‌ای TEKKEN، هیجان‌انگیزترین تجربه سری را با حملات و محیط‌هایی که هم پویا و هم تخریب‌پذیر هستند، برای بازیکنان و تماشاگران فراهم می‌کند.

آخرین نسخه از این سری مکانیک کاملاً جدید بازی به نام «سیستم حرارتی» را معرفی می‌کند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از حالت تهاجمی به عنوان یک تاکتیک استفاده کنند. حملات تهاجمی را در سبک بازی خود با حرکات و توانایی‌های شخصیتی ویژه بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت به کار ببرند. این حالت به عنوان مقدمه ای برای گیم پلی TEKKEN 8 عمل می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد که دانش اولیه را کسب کنند، تکنیک های عملی را بیاموزند و از یک داستان منحصر به فرد و نبردهای متفاوت از مسابقات معمولی لذت ببرند. همانطور که قهرمان داستان رشد می کند و با مخالفان قوی تری روبرو می شود، شما نیز همینطور! در حالت تک‌نفره جدید «Arcade Quest»، بازیکنان می‌توانند آواتار خود را بسازند و رقبای خود را در بازی‌های مختلف مختلف فتح کنند.

با تنوع گسترده ای از سفارشی سازی ها برای شخصیت های قابل پخش، آواتارها، عناصر HUD و موسیقی – بازیکنان می توانند تجربه خود را بر اساس ترجیحات شخصی خود تنظیم کنند. آزادی بیشتری در گزینه های سفارشی سازی برای شخصیت های قابل بازی نسبت به قبل وجود دارد. سفارشی سازی آواتار عنصر جدیدی است که در TEKKEN 8 معرفی شده است. آواتارها را می توان سفارشی کرد و در حالت هایی مانند Arcade Quest استفاده کرد. سفارشی سازی بازیکن به بازیکنان اجازه می دهد عناوین، سنج ها، کارت های بازیکن و موارد دیگر را ویرایش کنند. جوک باکس به کاربر اجازه می دهد موسیقی پس زمینه را تغییر دهد. چندین گزینه سفارشی سازی مانند «تمام بدن»، «سر»، «عینک»، «بالتنه» و «پایین تنه»، «کفش» و دو نوع لوازم جانبی به علاوه موارد بسیار بیشتر در دسترس هستند! رنگ را به صورت پویا تغییر دهید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.