بررسی ایستگاه شارژر کنترلر دوالسنس پلی استیشن 5

Saeed
23 تیر, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بررسی ایستگاه شارژر کنترلر دوالسنس پلی استیشن 5

سونی مشت لوازم جانبی در کنار PS5 منتشر کرد و من مشتاقانه آزمایش همه آنها را داشتم. من اخیراً هدست بی سیم Pulse 3D را بررسی کردم و دریافتم اگرچه صدای عالی ارائه می دهد ، میکروفن کمتر از حد مناسب است. اکنون من این فرصت را داشتم که ایستگاه شارژ DualSense را که سونی در کنار آن ارائه می دهد با 30 دلار اضافی آزمایش کنم. برای آنچه ارزش دارد ، لوازم جانبی عالی دیگری است که وظیفه خود را انجام می دهد. من فکر نمی کنم که برای همه مفید باشد اما فکر می کنم به خاطر قیمتش ارزشش را داشته باشد.

ایستگاه شارژ DualSense آنچه دوست داریم

این یک فناوری پیچیده نیست ، بنابراین چیز زیادی برای گفتن نیست. ایستگاه شارژ با طراحی زیبا برای تکمیل کنسول PS5 ساخته شده است. همزمان دو کنترل کننده شارژ می شود و فقط 3 ساعت طول می کشد تا آنها را به طور کامل شارژ کنید. در حالی که من فقط یک کنترل کننده DualSense دارم که می توانم آن را آزمایش کنم ، متوجه شدم که 3 ساعت شارژ دقیق است.

کنترل کننده های DualSense به صورت ایستاده روی ایستگاه شارژ قرار می گیرند و از طریق پایانه های شارژ پایین جک 3.5 میلی متری به هم متصل می شوند و به راحتی در جای خود قرار می گیرند. وقتی DualSense روی ایستگاه قرار گرفت ، نوار چراغ اطراف صفحه لمسی شروع به درخشیدن می کند تا وضعیت شارژ آن را نشان دهد. برای مدت زمان شارژ به آرامی نارنجی چشمک می زند و با شارژ کامل خاموش می شود.

برای همه اهداف ، دقیقاً همانطور که باید کار می کند. این یک ایستگاه شارژ تقریباً عالی است.

ایستگاه شارژ DualSense آنچه دوست نداریم

این واقعیت که ایستگاه شارژ سریعتر از اتصال کنترل کننده از طریق USB-C به کنسول شارژ نمی شود ، یک نقطه ضعف بزرگ برای من است. اگر قصد پرداخت هزینه اضافی برای لوازم جانبی شارژ را داشته باشم ، می خواهم مزایای شارژ آن به طور محسوسی سریعتر باشد. من شخصاً نیازی به آزاد کردن اسلات های USB در PS5 ندارم ، بنابراین ایستگاه شارژ فقط به عنوان یک وسیله جانبی عالی برای قرار دادن در کنار کنسول من عمل می کند. با این اوصاف ، من می توانم درک کنم که چرا برای افرادی که بیش از یک کنترل کننده دارند راحت است.

به نظر من رفتن با یک رنگ مشکی پلاستیکی براق نیز انتخاب ضعیفی بود. قطعاً به خوبی با PS5 مطابقت دارد ، اما همچنین مستعد اثر انگشت زیادی است. برخلاف کنسول ، ایستگاه شارژ چیزی است که شما به طور مکرر از نظر جسمی کنترل خواهید کرد ، خواه آن را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل کنید یا فقط برای قرار دادن کنترل کننده های خود بر روی آن. این یک گرفتگی جزئی برای من است ، زیرا می دانم که اکثر مردم احتمالاً می توانند این مسئله را نادیده بگیرند ، اما خودم را پیدا کردم که باید آن را خیلی زیاد مطابق علاقه خودمان پاک کنیم.

نحوه راه اندازی مجدد و خاموش کردن پلی استیشن 5

رقابت

وقتی صحبت از ایستگاه های شارژ DualSense می شود ، در واقع رقابت چیز خاصی نیست. می توانید ایستگاه های شارژ شخص ثالث را با قیمت کمی ارزان تری در بازار پیدا کنید ، اما عملکرد آنها اساساً همان ایستگاه شارژ رسمی سونی است.

Collective Mind یک ایستگاه شارژ DualSense ارائه می دهد که کمی بلندتر از سونی است اما با این وجود همزمان دو کنترلر را شارژ می کند. این یکی افتخار می کند که در کمتر از 5 ساعت می توان دو کنترل کننده را شارژ کرد و 10 دلار ارزان تر از ایستگاه رسمی است و 20 دلار قیمت دارد.

اگر به دنبال چیزی کمتر قابل توجه هستید ، ایستگاه شارژ Benazcap نیز وجود دارد. این مورد یک پد تخت است که پلاگین های USB-C از هم جدا شده و سطح آن کمی بلند شده است تا کنترل کننده هنگام شارژ شدن بتواند از آن استفاده کند. با درآمد 19 دلاری ، تقریباً همان چیزی است که Collective Mind ارائه می دهد. باید ببینید کنترل کننده ها در این 3 تا 4 ساعت و نیم کاملاً شارژ می شوند.

 

آیا باید یک ایستگاه شارژ DualSense خریداری کرد؟

مثبت

  • شما لوازم جانبی شارژ ارزان می خواهید
  • شما یک محصول رسمی از سونی می خواهید
  • شما دو کنترل کننده DualSense دارید

منفی

  • شما با استفاده از سیم USB-C برای شارژ کنترل کننده مشکلی ندارید
  • شما نمی خواهید 30 دلار هزینه کنید
  • شما فقط یک کنترل کننده دارید

احتمالاً اکثر مردم نیازی به خرید این وسیله نخواهند داشت. من فکر می کنم کابل USB-C که همراه کنسول است باید هنگام شارژ کافی باشد ، به خصوص اینکه ایستگاه شارژ از نظر زمان شارژ سریع مزیت دیگری ندارد. با این اوصاف ، اگر بیش از یک کنترل کننده دارید ، قطعاً می توانم ایستگاه شارژ را به درد بخور ببینم.

برای خرید شارژر اضلی کنسول پلی استیش 5 کلیک کنید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.