بازی Mortal Kombat 12 در رویداد Evo 2022 نخواهد شد

Saeed
13 مرداد, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بازی Mortal Kombat 12 در رویداد Evo 2022 نخواهد شد

تا چند روز دیگر رویداد Evo 2022 برگزار خواهد شد و در کنار Evo Lounge، نمایش‌هایی از بازی‌های مختلف هم خواهیم داشت. این رویداد از تاریخ پنج آگوست تا شش آگوست (۱۴ تا ۱۵ مرداد ماه) برگزار خواهد شد و سونی تا کنون حضور Arc System Works, Warner Bros. Games, Capcom, SNK و Bandai Namco Entertainment را تایید کرده است، اما استودیو NetherRealm رسما اعلام کرد که در این نمایش حضور نخواهد داشت.

اد بون (Ed Boon)، رئیس این استودیو که سازنده بازی Mortal Kombat نیز هست، در صفحه توییتری خود به شفاف سازی در این خصوص پرداخت و گفت: «وقت دیدن بازی Street Fighter و دیگر عناوین سبک مبارزه‌ای است! بیایید لذت ببریم… البته بجز بازی Mortal Kombat! متاسفیم.»


شایعات مختلفی خبر داده بودند که بازی Mortal Kombat 12 در دست ساخت است. برای مثال مدیر ارشد تولید این استودیو جاناتان اندرسن (Jonathan Andersen) چندی پیش عمدا به نسخه بعدی بازی Mortal Kombat اشاره کرد و اندرو بوون (Andrew Bowen) صداپیشه شخصیت جانی کیج نیز به وجود بازی Mortal Kombat جدید اشاره کرده بود. هنوز استودیو NetherRealm به شکل رسمی اعلام نکرده که بازی بعدی‌شان چه خواهد بود، اما اد بون به شکسته شدن چرخه‌ای که چند سالی است استودیو در پیش گرفته اشاره کرده بود. حتما می‌دانید که این استودیو معمولا بعد از یک بازی Mortal Kombat، بازی Injustice را منتشر می‌کرد، اما بون اخیرا گفت که وقتی از بازی جدیدمان رونمایی کنیم خیلی چیزها منطقی‌تر به نظر خواهند رسید.

در هر صورت قرار نیست این بازی در هفته پیش رو معرفی شود و هنوز باید منتظر آن باشیم. با این حال احتمالا از محتوای جدید بازی Guilty Gear Strive رونمایی خواهد شد و اطلاعات جدیدی هم از بازی Street Fighter 6 به نمایش گذاشته خواهند شد. برای آخرین اخبار و اطلاعات همراه ما باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.