چند ترفند برای افزایش سرعت کنسول

Saeed
25 آبان, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

چند ترفند برای افزایش سرعت کنسول

انجام بازی های ویدیویی در انواع کنسول های بازی یکی از سرگرمی های مهم برای همه سنین محسوب می شود. چیزی که بیشتر از همه برای گیمرها حائز اهمیت است، این است که سرعت و عملکرد بالا در بازی های ویدویی برای آن ها بسیار حائز اهمیت است. به این ترتیب آن ها همیشه به دنبال آن هستند که بدانند چه ترفندهایی برای افزایش سرعت کنسول وجود دارد تا بتوانند از آن ها بهره مند شوند.

افزایش سرعت کنسول ها

همانطور که ذکر شد، ایجاد یک سرعت و عملکرد بالا در کنسول های بازی برای آن که گیمر بتواند یک بازی با کیفیت و عالی را تجربه کند، بسیار اهمیت دارد. پس سرعت بالا در کنسول ها در همان حین که می تواند باعث پیروزی شما در انواع گیم ها شود، به همان میزان نیز اگر این سرعت پایین باشد، امکان باخت شما را فراهم می کند. به همین دلیل یکی از آیتم های مهم در داشتن یک گیم هیجان انگیز و بدون استرس از باخت، داشتن سرعت بالا در انواع کنسول های بازی است. به این صورت عده زیادی از گیمرها از سرعت پایین در کنسول های بازی خود رنج می برند و به دنبال آن هستند که بدانند چه روش ها و متدی برای افزایش سرعت این دستگاه ها وجود دارد تا از آن ها بهره مند شوند.

در این میان روش های معتبری برای افزایش سرعت کنسول گیمرها وجود دارد که بسیار تاثیرگذار هستند و به عنوان بهترین روش ها شناخته شده اند که بسیاری از گیمرها همه روزه در حال پیاده سازی این متد هستند. پس اگر شما نیز دوست دارید با این روش ها در کنسول های بازی خود آشنا شوید، بهتر است که ما را در این مقاله دنبال کنید.

روش های افزایش سرعت کنسول

این روش ها از تاثیرگذارترین روش هایی می باشند که اگر به تک تک آن ها عمل کنید، بدون نگرانی می توانید یک بازی هیجان انگیز و سرشار از پیروزی را تجربه کنید. این روش ها و متدهای مهم شامل موارد ذکر شده در زیر است:

استفاده از مودم ها و ISP پر سرعت

بیشتر گیمرها زمانی که برای انجام بازی های ویدیویی به پای دستگاه خود می نشینند، فکر اینکه دستگاه خود را به یک مودم پرسرعت و با پهنای باند عالی وصل کنند نمی کنند و در اصل توجهی به ان ندارند. در صورتی که وصل شدن به یک مودم پرسرعت و با کیفیت، تا حد زیادی می تواند در افزایش سرعت دستگاه های بازی شما تاثیرگذار باشد. به این ترتیب باید یک مودم قدرتمند را برای شبکه اینترنتی خود فراهم کنید.

استفاده از اتصال کابلی برای افزایش سرعت کنسول ها

با این حال که انواع کنسول ها خودشان دارای دریافت کننده وای فای قدرتمند می باشند، باز هم برخی از نسخه ها هستند که از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. به همین دلیل در این صورت باسد از کابل لن استفاده کنید. پس برای این کار باید قبل از آنکه بخواهید بازی خود را آغاز کنید اقدام کنید. پس استفاده از اتصال کابلی برای سرعت بخشیدن به فعالیت کنسول ها، زمانی استفاده می شود که دستگاه قادر به متصل شدن به وای فای نباشد.

آپدیت کردن کنسول بازی به آخرین فریمور

زمانی که احساس می کنید سرعت دستگاه شما در انجام تمام فعالیت ها اعم از بازی کردن، دانلود و سایر جزئیات کاهش پیدا کرده است، بهترین کار این است که دستگاه بازی خود را تا آخرین نسخه منتشر شده آپدیت کنید تا بتواند به روز عمل کند. این یک روش بسیار عالی برای سرعت بخشیدن به فعالیت کنسول ها می باشد که بهتر است آن را در اولویت قرار دهید. پس برای این کار بهتر است که به اینترنت متصل شده، نوتیفیکیشن خود را بررسی کنید و آپدیت فوری را انجام دهید.

دستور به توقف و سپس ادامه مجدد برای دانلود یک فایل

زمانی که در دانلود کردن فایل های مورد نظر در کنسول خود با سرعت پایین مواجه می شوید، بهتر است که ابتدا آن را متوقف کنید و سپس دانلود را از سر بگیرید. در بیشتر مواقع اگر خیالتان از وصل بودن مودم پر سرعت راحت باشد، این راهکاری است که باعث می شود تا به روند انجام دانلود سرعت ببخشد. اشتباه رایجی که بیشتر کاربران آن را انجام می دهند، این است که برای دانلود چند فایل به صورت همزمان اقدام می کنند، در صورتی که این کار باعث می شود تا پهنای باند بین آن ها به درستی صورت نگیرد و در نتیجه سرعت کنسول پایین می آید.

استفاده از پروکسی برای افزایش سرعت کنسول

یکی از بهترین راهکارهایی که برای افزایش سرعت کنسول به کار برده می شود، استفاده از یک پروکسی عالی می باشد. برای این کار به یک کامپیوتر نیاز است که به همان مودمی متصل باشد که کنسول شما به آن اتصال پیدا کرده است. و سپس با دانلود کردن نرم افزار پروکسی به روی کامپیوتر می توانید سرور آن را برای تنظیمات کنسول خود انجام دهید.

نتیجه گیری

استفاده از روش های تایید شده برای افزایش سرعت کنسول باعث می شود تا گیمرها بتوانند یک بازی هیجان انگیز و بدون از دست دادن زمان را تجربه کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.