نمایندگی فروش و خدمات سازش پلاس در ایران

Saeed 1400/07/05

خدمات پس از فروش مهمترین وظایف شرکت های توزیع کننده کالاست

خدمات پس از فروش گارانتی سازش پلاس در سایت الوگیم به کلیه کارهایی که شما برای مراقبت و  نگهداری مشتریان ارزشمند خود پس از خرید محصول انجام می دهید اشاره میکند. این نوع مراقبت از محصول و مراقبت از مشتری برای هر شغلی  مهم است ، اما خصوصاً برای مشاغل کوچک تر مورد اهمیت است .

نکته نگهداری: از دستگاه به عنوان یک دستگاه پخش کننده فیلم دی وی دی و بلوری استفاده نکنید. (استفاده از دستگاه به این منظور صدمات جدی به عمل می آورد)

نکته نگهداری:از قرار دادن کنسول بر روی فرش و یا موکت پرهیز کنید. به تهویه و فضای لازم برای آن توجه داشته باشید.

نکته نگهداری بسیار مهم: هنگامی که دستگاه روشن است از تکان دادن کنسول جدا خودداری فرمایید. یک تکان ساده و خفیف میتواند به لنز دستگاه آسیب جدی وارد کند.

قطعات و قسمت هایی از دستگاه که شامل گارانتی نمی شوند:

باتری  –  هدفون –   دسته –  PSN –  بن شدن کنسول

شرایط و خدمات گارانتی سازش پلاس :

  1. ضمانت نامه شامل تعمیر دستگاه میباشد و تعویض دستگاه را در برنمیگیرد.
  2. گارانتی شامل خود دستگاه بوده و لوازم جانبی مثل: دسته هنذفری و کابل ها جزو گارانتی نمیباشد.
  3. هرگونه شکستگی , ضرب خوردگی , آب خوردگی و حرارت دستگاه مشمول گارانتی نمی باشد.
  4.  مخدوش , ناقص بودن , نداشتن مهر نماینده و نداشتن شماره سریال یاباز شدن دستگاه توسظ تعمیرکار غیر مجاز این ضمانت نامه را باطل میکند.
  5. ایرادهای نرم افزاری یا Bann شدن جزو گارانتی نمیباشد.