باتری – هدفون – دسته – PSN – بن شدن کنسول
شرایط و خدمات گارانتی سازش پلاس :
خدمات پس از فروش مهمترین وظایف شرکت های توزیع کننده کالاست
خدمات پس از فروش گارانتی سازش پلاس در سایت الوگیم به کلیه کارهایی که شما برای مراقبت و نگهداری مشتریان ارزشمند خود پس از خرید محصول انجام می دهید اشاره میکند. این نوع مراقبت از محصول و مراقبت از مشتری برای هر شغلی مهم است ، اما خصوصاً برای مشاغل کوچک تر مورد اهمیت است .
نکته نگهداری: از دستگاه به عنوان یک دستگاه پخش کننده فیلم دی وی دی و بلوری استفاده نکنید. (استفاده از دستگاه به این منظور صدمات جدی به عمل می آورد)
نکته نگهداری:از قرار دادن کنسول بر روی فرش و یا موکت پرهیز کنید. به تهویه و فضای لازم برای آن توجه داشته باشید.
نکته نگهداری بسیار مهم: هنگامی که دستگاه روشن است از تکان دادن کنسول جدا خودداری فرمایید. یک تکان ساده و خفیف میتواند به لنز دستگاه آسیب جدی وارد کند.
قطعات و قسمت هایی از دستگاه که شامل گارانتی نمی شوند:
باتری – هدفون – دسته – PSN – بن شدن کنسول
شرایط و خدمات گارانتی سازش پلاس :
دوست عزیز سلام من از شما یک دستگاه ps5 خریدم و گارانتی به مبلغ ۲ میلیون دادم که گفتین گارانتی تعویض دستگاه هست الان توی سایت نوشته شده که گارانتی تعویض دستگاه را صورت نمیگیره. میخواستم ببینم موضوع چیه
سلام دوست عزیز شما با گارانتی تعویض خریداری کردید دستگاهتون هر مشکلی بخوره براتون تعویض میشه
آیا برای استفاده از گارانتی سازش داشتن فاکتور فروش الزامی هست یا خیر؟
سلام و وقت بخیر
ترجیحا کارت گارانتی که موقع خرید تحویل تون داده شده رو باید به همراه داشته باشید.
سلام اقا من یدونه کنسول ps5سفارش دادم ولی نداره سفارشتمو نگاه کنم از کجا نگاه کنم؟ هیچ پیامکیم نیومده
سلام وقت بخیر
لطفا دوباره پرسشتون رو واضحتر مطرح کنید!
سلام من یه ps4 slim از شما گرفتم با گارانتی تعویض سازش تو لوازم جانبی دستگاه هندزفری نبود چطوری میشه؟
سلام ودرود
لطفا با مدیریت فروشگاه برای این مورد تماس بگیرید.
حتما مورد شما رو به مدیریت گزارش می کنیم.