منو

جیم رایان: ارتقاء تمامی بازی های بعدی پلی استیشن 10 دلار هزینه در بر خواهد داشت

سعید محمدزاده
15 شهریور, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

جیم رایان: ارتقاء تمامی بازی های بعدی پلی استیشن 10 دلار هزینه در بر خواهد داشت

درست است که سونی امروز عقب نشینی کرد و اعلام کرد که  Horizon Forbidden West در پاسخ به درخواست طرفداران پلی استیشن و خشم آنها از ارتقاء رایگان پشتیبانی می کند. اما این بدان معنا نیست که سونی برای همه بازی های آینده خود یک ارتقا رایگان ارائه می دهد.

به منظور جلوگیری از سوء تفاهم در آینده ، جیم رایان ، رئیس پلی استیشن ، مایل بود به وضوح تأیید کند که هر بازی منحصر به فرد پلی استیشن از استودیوهای سونی برای دو نسل دستگاه منتشر خواهد شد – مشابه God of War و Gran آینده بازی Turismo – بازیکنان باید 10 دلار اضافی بپردازند تا بازی را از نسخه پلی استیشن 4 به نسخه پلی استیشن 5 ارتقا دهند.

امروز می خواهم توضیح دهم که در آینده ، هرگونه انحصاری شخص اول شخص از پلی استیشن که برای دو نسل منتشر می شود ، چه به صورت دیجیتالی و چه در نسخه های فروشگاه ، نیاز به ارتقاء نسخه پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 دارد که پرداخت آن 10 دلار است. در مورد بازی های God of War و Gran Turismo 7 و هر بازی انحصاری دیگر از Sony Interactive Entertainment Publishing صدق می کند.

امروز ، همانطور که گفتم ، رایان تصمیم قبلی خود در مورد Horizon را پس گرفت و اظهار داشت:

پنجشنبه گذشته قرار بود جشن Horizon Forbidden West و تیم شگفت انگیز Guerril در انتشار 18 فوریه 2022 باشد. با این حال ، کاملاً واضح است که پیشنهاداتی که ما در شروع پیش سفارش خود تأیید کردیم ، بی اهمیت بود.

سال گذشته ، ما متعهد شده بودیم که برای دو نسل ، از جمله Horizon Forbidden West ، ارتقاء رایگان بازی های راه اندازی آینده را ارائه دهیم ، اما شرایط همه گیر ما را مجبور کرد بازی را به تعویق بیندازیم ، بنابراین اکنون تصمیم گرفته ایم که همه کسانی که Horizon Forbidden West را خریداری می کنند پلی استیشن 4 به طور رایگان نسخه پلی استیشن 5 را ارتقا می دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر محصول
الوگیم
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
الوگیم