منو

توسعه بازی Forza Horizon 5 به پایان رسید – آماده انتشار در ماه نوامبر

سعید محمدزاده
27 مهر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

توسعه بازی Forza Horizon 5 به پایان رسید – آماده انتشار در ماه نوامبر

سری مسابقه ای Forza Horizon مایکروسافت توانسته موفقیت چشمگیری کسب کند و نسبت به نسخه های قبلی خود طرفداران زیادی داشته باشد تا به یکی از بهترین بازی های اتومبیل در بازار در دهه گذشته تبدیل شود و در حالی که طرفداران این سری منتظر انتشار قسمت پنجم ماه آینده ، اعلام شد که مراحل توسعه بازی به طور رسمی به پایان رسیده است.

بازی زمین بازی اعلام کرد ¡به اجازه دهید: در طول قسمت دهم از بازی Forza Horizon 5! بازی مورد انتظار خودرو “طلایی شده است” ، بدین معنا که کل مراحل توسعه به پایان رسیده است و در حال حاضر به کارخانه های مربوطه ارسال می شود تا تولید دیسک های بازی را در مقیاس بزرگ آغاز کنند ، بدون اینکه امکان تاخیر در زمان عرضه در دوره آینده وجود داشته باشد. به

Forza Horizon 5 در 9 نوامبر برای Xbox One ، Xbox Series و PC منتشر می شود و در اینجا نظرات مدیر خلاق پروژه در مورد عملکرد نسخه نسل قبلی آمده است:

من مایلم اعتراف کنم که صفحه های انتظار در نسخه Xbox One وجود دارد ، بازی در واقع در Xbox One بسیار خوب به نظر می رسد ، اما دستگاه دارای حافظه SSD نیست. بنابراین محدودیت های معمول در این نسخه وجود دارد.

اگر یک توسعه دهنده بازی رایانه شخصی هستید ، عادت کرده اید تا حد امکان تکنولوژی خود را برای کار بر روی سخت افزار با مشخصات محدود ساده کنید تا بازیکنان بیشتری را جذب کرده و عنوان را امتحان کنید ، بنابراین Forza Horizon 5 را به Xbox One بیاورید. یک فرایند مشابه است فکر می کنم یکی از بهترین بازی های Xbox One باشد.

در پایان ، توسعه دهنده توضیح داد که عملکرد بازی بر روی Xbox One بسیار خوب است و از نظر ظاهر کلی و سطح گرافیکی یکی از بهترین بازی های پلتفرم محسوب می شود و بدون شک بازیکنان راضی خواهند بود ، اما البته آن را با نسخه Xbox Series X مقایسه نمی کنیم  ، فقط باید آن نسخه را در دوره آینده مرور و درباره سبک بازی فاش کنیم تا ببینیم چقدر خوب است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر محصول
الوگیم
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
الوگیم