بازخورد درباره این کالا

خرید متا کوئست 3 – 128 گیگابایت

meta quest 3 128gb
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
برچسب: , ,
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • ظرفیت 128 گیگابایت
  • رزولوشن 4K+ با تکنولوژی Infinite Display
  • دارای دو کنترلر Touch Plus با تکنولوژی TruTouch
  • قابل استفاده بدون نیاز به کامپیوتر، کنسول یا گوشی هوشمند
الوگیم
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال توسط الو گیم
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

خرید متا کوئست 3 – 128 گیگابایت

خرید متا کوئست 3 – 128 گیگابایت

(خرید متا کوئست 3 )هدست واقعیت ترکیبی متاکوئست۳ با وجود اینکه از امکانات بسیار جذابی بهره می‌برد، ولی با قیمت مناسب ۵۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد . این هدست برای هرکدام از چشم‌ها رزولوشن ۲۰۶۴ در ۲۲۰۸ ارائه می‌دهد و نسل دوم چیپست اسنپدراگون XR2 وظیفه‌ی انجام پردازش‌ها را بر عهده دارد . این هدست واقعیت ترکیبی دارای دو دوربین RGB و یک پروژکتور تشخیص عمق است که به شما این امکان را می‌دهد تا با جزئیاتی خیره‌کننده، واقعیت مجازی را با محیط اطراف خود ترکیب کنید و به شکل همزمان از واقعیت افزوده نیز استفاده کنید.

 

هدست Meta Quest 3 به کنترلرهای جدید Touch Plus مجهز است . این کنترلرها دیگر دارای حلقه‌های دور دست نیستند و دقت بیشتری نسبت به سایر کنترلرهای واقعیت مجازی دارند تا آن‌ها را بخشی از دستان خود احساس کنید . کنترلر تاچ پلاس به فیدبک هپتیک TruTouch مجهز است که حس حرکت دست و لمس اجسام در واقعیت مجازی ، افزوده و ترکیبی را به شکلی نوین و کاملا جدید به شما ارائه می‌کند . این سیستم‌عامل بر پایه اندروید نسخه ۱۲ طراحی شده است. برای دانلود بازی‌ها و اپ‌های مختلف باید از فروشگاه اختصاصی آکیولس استفاده بکنید . در مقام مقایسه با کوئست ۲، ساختار کلی رابط کاربری کوئست ۳ هم دقیقا مثل برادر بزرگتر خود است . شما عزیزان در اولین مواجه با محیط نرم‌افزاری این هدست، یک نوار را مشاهده می‌کنید که در قسمت پایین قرار گرفته و ازطریق آن می‌توانید به امکانات مختلف کوئست ۳ دسترسی داشته باشید . طراحان در این نسخه رابط کاربری خیلی پرجزییات‌تر و زیباتری را در نظر گرفته‌اند . راحتی در دسترسی و استفاده نیز از دیگر نکات مثبت آن است . شاید در برخی مواقع به یک سری باگ‌‌ و هنگ‌های جزئئ برخورد داشته باشید . نظر شخص من را بخواهید ، این امر به نظرم در دستگاه‌هایی که بر پایه اندروید ساخته شد‌ه‌اند، طبیعی است و شاید خرده‌ی چندانی نتوان به آن گرفت. بااین‌حال انتظار می‌رود سازندگان با انتشار آپدیت‌های پی در پی این مشکل را نیز حل کنند . مشکل بزرگ دیگر این دستگاه مربوط‌به راه‌اندازی آن است که به‌دلیل تحریم‌های وضع‌شده از جانب متا، دردسر‌های فراوانی را برای شما ایجاد خواهد کرد. نکته‌ای که به نظرم بهتر است قبل از خرید با دقت به آن توجه داشته باشید .

امتیاز کاربران به:

خرید متا کوئست 3 – 128 گیگابایت (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مرتبط