شرایط و قوانین
شرایط و قوانین
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی الوگیم به دقت ملاحظه فرمایید.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای الوگیم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
سایت الوگیم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
الوگیم متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
نحوه سفارش محصول از سایت »
پس از انتخاب محصول مورد نظر با کلیک بر روی کلید “اضافه به سبد خرید” و تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش شامل نام، شماره تماس، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و کد سفارش جهت پیگیری سفارش در اختیار سفارش دهنده قرار خواهد گرفت. و یا در صورتی که سوالی دارید یا سفارش از طریق اینترنت و سایت برایتان مقدور نمی باشد، با شماره تماسهای بخش فروش تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به مسئولین سفارش گیری اعلام نمائید. توجه داشته باشید که فروش تلفنی در حال حاضر فقط برای ساکنین مشهد مقدور می باشد. بعد از ثبت سفارش، در ساعات کاری حداکثر پس از یک ساعت، همکاران ما از سایت جهت تائید سفارش و هماهنگی برای ارسال آن با شما از طریق تلفن یا تماس خواهند گرفت.
مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمیشوند:
– قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
– کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید
– استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه
– بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت
تحویل کالا و پرداخت وجه سفارش »
– کلیه سفارشات در شهر مشهد بین 2 تا 4 ساعت پس از ثبت ارسال و به دست مشتریان خواهد رسید.
– سفارشات تهران و سایر شهرستان ها بوسیله پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال خواهد شد.
– مدت زمان تحویل کالا برای تهران و سایر شهرستان ها بین 48 ساعت تا 4 روز کاری است و از طریق کد رهگیری پست قابل مشاهده است.
– مشتریان تبریز می توانند وجه سفارش خود را در محل خود به جای پرداخت نقدی، با استفاده از دستگاه کارت خوان سیار ( Pos ) و با استفاده از کلیه کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.
– وجه سفارش برای تهران و سایر شهرستانها می بایست پس از ثبت سفارش، با استفاده از روش پرداخت اینترنتی، بصورت آنلاین پرداخت شود.
– مشتریان شهرستانی به جای واریز به حساب، می توانند از طریق سیستم پرداخت اینترنتی و با استفاده از کارت های تحت پوشش این سیستم، وجه سفارش خود را پرداخت نمایند.
– ارسال سفارشات به تهران و شهرستانها همراه با بیمه حمل و نقل می باشد.
فرآیند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه
– فروشگاه الوگیم برای کلیه سفارشاتمدت (7 روز) فرصت تست را از زمان تحویل کالا به مشتری جهت اطمینان از صحت و کیفیت کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است. چنانچه در این بازه زمانی هر گونه اشکال در کالا توسط خریدار مشاهده شود، پس از تماس با واحد فروش امکان تعویض یا بازپرداخت وجه وجود خواهد داشت.
– شرایط و شرح خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این کالاها درج شده اند. چنانچه کالای خریداری شده پس از مدت زمان تست کالا، دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت اقدام نماید.
خریدهای دیجیتالی
در زمینه خریدهای دیجیتالی، کدهای دیجیتالی به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. گفتنی است که خرید کد اشتباه، قابل بازگشت نخواهد بود و فروشگاه الوگیم هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه الوگیم همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.