Call of Duty Vanguard از DualSense بهره می برد تا هر سلاحی را متفاوت جلوه دهد
Call of Duty Vanguard از DualSense بهره می برد تا هر سلاحی را متفاوت جلوه دهد
اخیراً متوجه شدیم که عکاسان از فیلمهای Call of Duty Vanguard برای ارائه تصاویر واقعی از جنگ جهانی دوم استفاده خواهند کرد و به نظر میرسد واقعگرایی که بازی تیراندازی قصد ارائه آن را دارد در سطح گرافیکی و شبیهسازی نبردهای بزرگ جنگ جهانی دوم خلاصه نمیشود، بلکه بلکه شامل توسعه سلاحهایی است که عملکرد سلاحها را شبیهسازی میکنند. این امر به ویژه در هنگام استفاده از کنترلر DualSense صادق است.
توسعهدهنده کریس فاولر از بازیهای Sledgehammer درباره راههایی برای استفاده از ویژگیهایی که کنترلر DualSense در PS5 ارائه میکند، صحبت کرد و توضیح داد:
اینجاست که ما تلاش خود را در استودیوی Sledgehammer متمرکز می کنیم و از ماشه های تطبیقی روی کنترلر DualSense برای اعمال درجات مختلف بازخورد برای کمک به ایجاد احساس سنگینی هنگام کشیدن ماشه استفاده می کنیم.
سلاحهای مختلف به طور استثنایی از این ویژگی استفاده میکنند و حس دقیقتری از وزن ماشه را برای هر کدام ایجاد میکنند، این بدان معنی است که هنگام شلیک یک تفنگ نیمهخودکار مقداری تنش وجود خواهد داشت و در هنگام استفاده از یک سلاح خودکار سنگین در مقایسه با تفنگهای شلیک سریع، بازخورد بیشتری وجود خواهد داشت. .
ویژگی های کنترلر DualSense به همین جا ختم نمی شود، بلکه شامل سرعت و برد هدف گیری بسته به هر سلاح مورد استفاده نیز می شود، حتی ضمیمه های به کار رفته در سلاح می توانند بر احساس بازیکن در هنگام هدف گیری به روش های مختلف تأثیر بگذارند.
از سوی دیگر، از بازخورد لمسی در موقعیتهای خاص استفاده میشود، به عنوان مثال، زمانی که دشمن میتواند توپی را که در پشت آن پنهان شدهاید، از بین ببرد، آوارهایی در اطراف شما پرواز میکنند، در حالی که حملات هوایی مرگبار انفجارهای شدیدی را ایجاد میکند که احساس خواهید کرد. بلافاصله. مستقیما.
قابل ذکر است که بازی Call of Duty Vanguard در تاریخ 5 نوامبر 2021 برای رایانه های شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد.
اولین دیدگاه را ثبت کنید