یک مخزن بزرگ پیدا کنید که از هزاران دستگاه PS4 برای استخراج سکه های FIFA استفاده می کند!

سعید محمدزاده
29 تیر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

یک مخزن بزرگ پیدا کنید که از هزاران دستگاه PS4 برای استخراج سکه های FIFA استفاده می کند!

گزارش های اولیه هفته گذشته حاکی از آن بود که برای استخراج ارز رمزنگاری شده از یک انبار بزرگ کشف شده در اوکراین پر از سخت افزار PS4 استفاده شده است ، اما به طور غیرمنتظره ، تحقیقات نشان داد که این ماشین ها به احتمال زیاد برای جمع آوری کارت های FIFA Ultimate Team استفاده شده اند.

این مسئله زمانی شروع شد که برخی صحت گزارش ها را در مورد اختصاصی بودن مخزن به رمز ارز ، زیر سوال بردند ، زیرا دستگاه های PlayStation 4 در مقایسه با کارت های گرافیک چندان مقرون به صرفه نیستند ، این واقعیت را اضافه کنید که در برخی از تصاویر منتشر شده توسط نیروهای امنیتی اوکراین در هفته گذشته ، قابل مشاهده است این دستگاه از دستگاه بیرون می آید ، که تأیید می کند از آن در ارزهای رمزپایه استفاده نمی شود همانطور که همه فکر می کردند.

باورپذیرترین تحلیل در اینجا این است که این مخزن به عنوان مزرعه برای دریافت و فروش کارت های FIFA Ultimate Team مورد استفاده قرار می گیرد ، سیستم عامل های PS4 به طور خودکار بازی را انجام می دهند تا ارز مجازی دریافت کنند ، یا سکه های جمع شده یا حتی خود حساب همانطور که در هر قسمت اتفاق می افتد ، می توانید با پول واقعی فروخته شود. بخش جدیدی از سری بازی های FIFA.

برخی ممکن است دریابند که استفاده از 3800 دستگاه PS4 برای استخراج ارز دیجیتال اغراق آمیز است ، اما در واقع ، تیم Ultimate سال گذشته بیش از 1.6 میلیارد دلار سود برای EA کسب کرده است ، اینها برعکس آمار رسمی فروش امتیازات FIFA و لوازم آرایشی است. ، یک بازار وجود دارد یک راز دیگر که در آن بازیکنان ارزهای مجازی را با مبالغ مشخصی به یکدیگر می فروشند ، حداکثر 60 دلار در هر میلیون سکه.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.