منو

نقشه کشور “یارا” در Far Cry 6 بزرگترین نقشه در تاریخ این مجموعه خواهد بود

سعید محمدزاده
10 خرداد, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نقشه کشور “یارا” در Far Cry 6 بزرگترین نقشه در تاریخ این مجموعه خواهد بود

روزهای گذشته شاهد اطلاعات بی شماری در مورد Far Cry 6 بوده است ، به ویژه این واقعیت که این بازی هیچ پیام و جهت گیری سیاسی ندارد ، نیازی به گفتن نیست که این بازی با وضوح 4K و 60 فریم بر روی نسل جدید کار می کند و امروز ، ما نگاهی به اولین تصویر از نقشه کشورهای “یارا” ، که بزرگترین در جهان خواهد بود. مسیر سری بازی های جهان باز.

Far Cry 6 در جزیره خیالی کارائیب معروف به Yarra اتفاق می افتد ، جایی که خطر ، خشونت و ستم در سراسر کشور گسترش می یابد. در حالی که یارا برای انقلاب آماده می شود و دیکتاتور او برای حفظ قدرت می جنگد ، دنی روخاس ، شخصیت اصلی بازی ، باید قدم بردارد و از شگردهای چریکی برای نجات جان خود استفاده کنید.

Ubisoft تأیید کرد که یارا بزرگترین دنیای مجازی تاریخ این سری را ارائه می دهد و نقشه Far Cry 6 مکان ها و محیط های مختلفی را برای کشف بازیکنان در اختیار شما قرار می دهد و خوشبختانه یکی از اعضای انجمن Reddit اولین تصویر از نقشه بازی را به اشتراک گذاشت دامنه گسترده آن را نشان می دهد.

این تصویر مناطق مختلفی از جمله کوهها و منطقه جنگلی مانند دیگری را نشان می دهد و قبلاً یوبی سافت توضیح داده بود که یارا یک کشور مستقل است ، به این معنی که نقشه به احتمال زیاد همه آنچه بازیکنان می توانند کشف کنند را نشان می دهد و این نقشه همچنین شامل یک جزیره دوم جداگانه در در گوشه پایین سمت چپ ، که گمان می رود جزیره ای مصور باشد ، در ابتدای کار با عناصر گیم پلی بازی آشنا شوید ، مانند Far Cry 3 ، یا منطقه ای که رئیس آخر با آن روبرو می شود و به شدت توسط افراد آنتون کاستیلو محافظت می شود.

قابل ذکر است که دوره گذشته شاهد جزئیاتی بوده که نشان می دهد شهرت بد شما باعث می شود دشمنان شما را در Far Cry 6 بشناسند .

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر محصول
الوگیم
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
الوگیم