نسخه ی نمایشی Final Fantasy Origin برای PS5 فاش شد

سعید محمدزاده
29 خرداد, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نسخه ی نمایشی Final Fantasy Origin برای PS5 فاش شد

بازیکنان در گذشته از نسخه ی نمایشی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin برای خلاص شدن از مشکلات مختلف شکایت داشتند و امروز ما نتایج عملکرد بازی را در PS5 تأیید کرده ایم.
Stranger of Paradise Final Fantasy Origin اولین بار در جریان کنفرانس Square Enix E3 2021 اعلام شد و مشخص شد که نسخه بتا در دسترس همه بازیکنان است قبل از اینکه مشخص شود دارای مشکلات پراکنده ای است که باعث می شود وقایع آن تقریباً برای همه بازیکنان قابل پخش نباشد.

با توجه به آنچه اخیراً منتشر شده است ، این بازی یک حالت عملکردی را ارائه می دهد که در آن رابط کاربری با کیفیت 1080P کار می کند ، در حالی که حالت رزولوشن وضوح 4k را ارائه می دهد (ارتقا یافته ، نه بومی) ، اما متأسفانه تفاوت قابل توجهی در عملکرد وجود ندارد ، در حالی که نرخ فریم حداقل 37 فریم در اکثر مواقع ، 37 فریم است.

درباره Stranger of Paradise Final Fantasy Origin:

طراحان برجسته Final Fantasy 7 Remake Tetsuya Nomura و Kazushige Nojima با همکاری این تیم برای توسعه یک تجربه خلاقانه جسورانه جدید در سری Final Fantasy با تیم توسعه تیم Ninja Koei Tecmo Games همکاری کرده اند.

جک قهرمان و یارانش آش و جد با خاطرات مبارزاتشان در اعماق قلبشان فرو رفته ، دروازه ها را به یک معبد آشوب پر می کنند ، پر از آرزو و عزم برای شکست هرج و مرج. اما هنوز تردیدها آنها را احاطه کرده است ، آیا آنها واقعاً جنگجویان نوری هستند که پیشگویی ها درباره ما گفته اند؟ وارد دنیای تاریک بازی های فانتزی شوید و در شدیدترین نبردهای این جهان شرکت کنید.

چهارمین بازی که در حال حاضر در سری Final Fantasy در حال توسعه است ، Final Fantasy 16 ، Final Fantasy Remake Part 2 ، علاوه بر ادامه پشتیبانی از Final Fantasy 14 است .

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.