مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Forza Horizon 5

Saeed
11 مهر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 تا حدود یک ماه آینده راهی بازار خواهد شد و قصد دارد با عرضه‌اش، دوباره شور و اشتیاق و حس قدرت با رانندگی را به طرفداران ایکس باکس و البته مایکروسافت بازگرداند.

همانطور که متوجه شدید، استودیو پلی‌گراند گیمز لیستی از چند حالت متفاوت سیستم را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرده است. در تصویر زیر می‌توانید این لیست را مشاهده کنید تا ببینید که رایانه شما، به کدام یک از سیستم‌های مورد نیاز برای اجرای بازی Forza Horizon 5 نزدیک است، در این لیست سیستم‌هایی بر اساس کارت گرافیک‌های شرکت Nvidia و شرکت AMD دیده می‌شود.

نکته جالب دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Forza Horizon 5 است. اگر خوب یادتان باشد، استودیو پلی‌گراند گیمز به تازگی در فروشگاه استیم حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را منتشر کرده بود، اما به نظر می‌رسد همه چیز از آن روز کمی تغییر کرده است، چرا که حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی دستخوش تغییر شده است.

خوشبختانه می‌دانیم که برخلاف کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی از محدودیت برخوردار نیستند و توانایی این را دارید که بتوانید بازی را با سیستمتان هماهنگ کنید. بنابراین اگر سیستم قدرتمندی دارید، می‌توانید قفل فریم ریت را بردارید و علاوه بر آن به راحتی از کیفیت 4K لذت ببرید. همچنین امکان خاموش و یا روشن کردن قابلیت HDR نیز وجود دارد. البته اگر شما هم یکی از دوست داران صفحه‌های نمایشگر بسیار بزرگ هستید، می‌توانید با تغییرات تنظیمات بازی، زاویه دیدتان را بسیار بزرگ‌تر کنید.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Forza Horizon 5 هم از ورژن 21:9 Ultrawide displays بهره خواهد برد و با اطلاعات زیر هماهنگی کامل را خواهد داشت:

Logitech: Driving Force, G25, G27, G29, G920, G923PS, G923XB, Momo

Thrustmaster: Ferrari 458, T150 RS, T300 RS, T500 RS, TMX, T-GT, TS-XW, TX, TS-PC

Fanatec: V1, V2, V2.5, CSL, CSL DD, DD1, DD2, Universal HUB device

بازی Forza Horizon 5 از قابلیت بازخورد هپتیک بهره خواهد برد و می‌تواند به راحتی این سیستم را روی کنترلر ایکس باکس اجرا کند. درست است که این کنترلر قابلیت بازخورد هپتیک ضعیف تری نسبت به کنترلر Dualsence دارد،

از قابلیت‌های دیگر می‌توانیم به رهگیری پرتو اشاره کنیم. همانطور که می‌دانید بازی Forza Horizon 5 بخشی به نام Forzavista خواهد داشت که در آن می‌توانید به ماشین‌ها نزدیک شوید و تمام جزئیات ظاهری آن‌ها را، از جمله موتور ماشین، بدنه ماشین و داخل خودرو را مشاهده کنید.

جالب است بدانید که بخش Forzavista قابلیتی به نام true-to-life reflections را برای بسیاری از ماشین‌هایش دارد و آن‌ها را به گونه‌ای نمایش می‌دهد که گمان می‌کنید واقعی هستند. همچنین قابلیتی دیگر وجود دارد که صدای مخصوص به ماشین را در محیط‌ها و زمین‌های متفاوت برایتان پخش خواهد کرد تا بتوانید صدای خودرو مورد علاقه‌تان را به راحتی در هر محیطی که تصور کرده‌اید بشنوید.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان ماه) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.