سونی به روزرسانی جدیدی برای پلی استیشن 5 منتشر کرد

Saeed
9 اردیبهشت, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سونی به روزرسانی جدیدی برای پلی استیشن 5 منتشر کرد

آخرین به روزرسانی پلی استیشن 5 تاثیر مثبتی روی عملکرد کلی این کنسول دارد. به روز رسانی 21.01-03.10.00 حدود 900 مگابایت حجم دارد و در قسمت جزئیات این به روز رسانی تنها عبارت «بهبود عملکرد دستگاه» به چشم می‌خورد.

البته زمان زیادی از انتشار به روزرسانی قبلی پلی استیشن 5 که تغییرات زیادی در این کنسول ایجاد کرد نمی‌گذرد. به روز رسانی 21.01-03.00.38 که ماه گذشته منتشر شد تغییرات زیادی در بخش‌های مختلف کنسول ایجاد کرد و انتظار نمی‌رود که سونی پس از گذشت کمتر از یک ماه از انتشار آن، یک به روزرسانی بزرگ دیگر منتشر کند.


انتشار بروزرسانی جدید کنسول پلی استیشن 5 با محوریت بهبود عملکرد سیستم عامل

از مهم‌ترین تغییرات به روزرسانی ماه گذشته می‌توان به بهبود منوی دسترسی سریع بازی‌ها برای ارتباط با دوستان، تسهیل غیرفعال کردن و تغییر تنظیمات چت داخل بازی، امکان دانلود به روز رسانی بازی‌ها پیش از انتشار آن‌ها، امکان شخصی سازی دقیق نحوه ضبط تصاویر و ویدیو‌ها در هنگام دریافت تروفی‌ها و از همه مهم‌تر، قابلیت ذخیره بازی‌های پلی استیشن 5 روی حافظه‌های جانبی قابل حمل (مانند هارد اکسترنال)، اشاره کرد. البته مورد آخر تنها به ذخیره فایل‌های نصبی بازی‌ها روی حافظه‌های جانبی قابل حمل خلاصه می‌شود و امکان اجرای مستقیم بازی‌ها از طریق حافظه قابل حمل روی پلی استیشن 5 وجود ندارد.

حدود پنج ماه از عمر کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن 5 می‌گذرد. سونی طبق سنت معمول برای رفع مشکلات احتمالی و بهبود عملکرد کنسول خود تا این زمان به‌روزرسانی‌هایی را منتشر کرده است.

سونی بهبود عملکرد کلی سیستم‌عامل دستگاه را دلیل انتشار این به‌روزرسانی خود اعلام کرده است. این قضییه احتمالا به این موضوع اشاره دارد که تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری بسیار جزیی و مخفی است.

حال اگر شما هم کنسول پلی استیشن 5 خود را به این نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید، لطفا درصورت ایجاد تغییرات مشهود، آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.