تریلر گیم پلی جدید بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد

سعید محمدزاده
15 اردیبهشت, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تریلر گیم پلی جدید بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد

رویداد State of Play شب گذشته با نمایش گیم‌پلی 16 دقیقه‌ای از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart همراه بود.

در این تریلر شاهد ماجراجویی رچت در یک بعد دیگر هستیم که در آن دکتر نفاریوس (Dr. Nefarious) پیروز شده و شهر بزرگی به نام Nefarious City تاسیس کرده است. رچت در این شهر شلوغ و پر ماجرا شروع به جستجو برای یافتن کلنک می‌کند و متوجه حضور یک لامبکس دیگر در این شهر می‌شود که کلنک هم همراه اوست.


در این تریلر،علاوه بر گیم‌پلی رچت در کلان شهر نفاریوس، بخش‌هایی از گیم‌پلی شخصیت ریوت و تلاش او برای کمک به یکی از دوستان قدیمی‌اش به همراه کلنک هم نمایش داده می‌شود که تنوع مراحل بازی را دوچندان می‌کند.

به گفته سازندگان، کنترلر دوال سنس نقش اساسی در انتقال حس مخصوص هر اسلحه و گیم‌پلی بازی ایفا خواهد کرد. تکنولوژی بازخورد هپتیک این کنترلر علاوه بر منحصر به‌فرد کردن احساس شلیک با هر یک از سلاح‌های بازی، اطلاعات مختلفی مانند پایین بودن خط سلامتی دشمنان را هم از طریق لرزش‌های مختلف به بازیکن القا خواهد کرد. از طرفی، ماشه‌های تطبیق پذیر کنترلر دوال سنس وجود دو حالت شلیک مختلف برای هر اسلحه را ممکن کرده است.


در انتهای این تریلر هم سازندگان از بخش‌های هیجان انگیز دیگری از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart مانند محیط‌های باز بسیار بزرگ، مبارزات شلوغ هوایی، معما‌های مخصوص هر شخصیت، چالش‌های رقابتی، اسکین‌های مخصوص هر شخصیت و حالت عکس برداری، علاوه بر سیارات و اسلحه‌های گوناگون رونمایی کردند.

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ 21 خرداد (11 ژوئن) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.