آموزش تعویض باتری کنترلر پلی استیشن 4

Saeed
19 فروردین, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آموزش تعویض باتری کنترلر پلی استیشن 4

باتری موردنظر کنترلر این کنسول باید 3.7 ولت باشد . البته دقت داشته باشید که هر باتری 3.7 ولتی نمی‌تواند جایگزین باتری کنترلر شود . به همین منظور بهتر است مدل مربوطه را از روی توضیحات پشت کنترلرتان چک کنید . به عنوان مثال بعضی کنترلر‌ها از مدل CUH-ZCT1E پشتیبانی می‌کنند و بعضی دیگر از مدل CUH-ZCT2. پس بهتر است اول از هر چیزی این موضوع را بررسی کنید.

راه دیگری نیز وجود دارد و آن هم تعویض باتری کنترلر کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود. تعویضی که باعث می‌شود شما 70 درصد در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

آموزش تعویض باتری کنترلر پلی استیشن 4

1.ابتدا تمام پیچ های پشت کنترلر را باز کنید و آنها را در یک جای مطمئن نگه دارید .

2.همانند تصویر زیر دستگیره سمت چپ را به پایین فشار دهید و از یک ابزار مناسب برای شل کردن دو طرف قاب استفاده کنید .مراقب قطعاتی که بیرون می آیند باشید .

3.با دقت قسمت بالایی را از پایین کنترلر جدا کنید و مراقب باشید تا نوار کوچک کناری را پاره نکنید .

4.جهت اتصال نوار را بررسی کنید تا مطمئن شوید .آن را به درستی آن را سر جای خود بر می گردانید .

5.حالا نوار را به آرامی از اتصال آن جدا کنید .این اتصال ظریف می باشد و مراقب شکستن آن باشید .


6.حالا می توانید محل قرارگیری باتری در کنترلر را مشاهده کنید .

آموزش تعویض باتری کنترلر پلی استیشن 4

7.با استفاده از یک موچین یا هر چیزی که مناسب می دانید ، کانکتور را به دقت از اتصال خود جدا کنید .مطمئن باشید که به اتصال آسیبی وارد نمی کنید .


8.حالا باتری جایگزین را درون اسلات مربوطه قرار دهید و کانکتور را به سوکت وصل کنید .مطمئن شوید که این کار را به درستی انجام داده اید .

9.درنهایت مراحل بالا را قدم به قدم برگردانید و دو قسمت قاب کنترلر را به یکدیگر متصل کنید . مطمئن باشید که سه قطعه کوچک را در سر جای خود قرار داده اید و بدنه را محکم ببندید .

10-در پایان باید گفت که بهتر است در هنگام بستن کنترلر دقت زیادی کنید . تا مجبور نباشید پس از بستن آن به دلیل یک اشتباه مجبور شوید دوباره آن را باز و بسته کنید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.