۱۰تا ازبهترین بازیها برایPS5 در سال2024

سعید محمدزاده
1 خرداد, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

۱۰تا ازبهترین بازیها برایPS5 در سال2024

با توجه به جدید بودن کنسول های نسل نهمی، شرکت های بازی سازی مطرح دنیا هرلحظه به فکر ایده‌ای جدید چه در بازیهایی که در گذشته تولید ومنتشر شدن و چه بازی هایی که بتازگی روانه بازار میشوند هستند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰تا ازبهترین بازیها برایPS5 در سال2024 بپردازیم که جزو محبوب ترین گیم‌های در حال حاضر پلی استیشن 5 می باشند.

 

 

۱. Deathloop


Destiny 2 همیشه بهتر می شود. کمپین Witch Queen که اخیرا منتشر شده است، شوتر آنلاین Bungie را از نظر داستان و گیم پلی به اوج جدیدی می رساند. Bungie برنامه‌های محتوایی برای Destiny 2 حداقل تا پایان سال دارد، بنابراین هنوز برای پرش به دنیای آنلاین مشترک دیر نیست. به‌علاوه، Destiny 2 برای دانلود رایگان است و به شما امکان می‌دهد تا حجم مناسبی از محتوای داستانی و همچنین بازی‌های چندنفره رقابتی را بدون صرف یک سکه بازی کنید. Destiny 2 همچنین در 4K در PS5 باورنکردنی به نظر می رسد.

۲. Devil May Cry 5: Special Edition


یک بازی اکشن سریع با مبارزات شیک کاندیدای عالی برای ارتقای PS5 است. وارد Devil May Cry 5 Special edition شوید، نسخه کنسولی قطعی بازی اکشن 2019 کپکام. DMC 5 Special edition از منظر فنی چشمگیر است و سه تنظیمات گرافیکی و عملکرد متفاوت را ارائه می دهد که ترکیبات مختلفی از پیشرفت ها مانند ردیابی پرتو، وضوح 4K یا حتی گیم پلی تا 120 فریم در ثانیه را ارائه می دهد. همچنین دارای DLC Vergil است که به شما امکان می دهد در نقش برادر دوقلوی دانته بازی کنید. دو حالت جدید نیز گنجانده شده است: Turbo و Legendary Dark Knight. Turbo سرعت بازی را افزایش می دهد، در حالی که Legendary Dark Knight دشمنان بیشتری را به مبارزه اضافه می کند. به طور کلی، پیشرفت‌های فنی و محتوای جدید باعث می‌شود DMC 5 Special Edition ارزش بازی داشته باشد، حتی اگر نسخه اصلی را در PS4 شکست داده باشید. این یکی از بهترین بازی‌های اکشن در سال‌های اخیر است و یکی از عمیق‌ترین سیستم‌های ترکیبی موجود در این سبک را شامل می‌شود.

۲. Cyber Punk


Cyberpunk 2077 یک بازی ویدیویی اکشن در آینده است که به PS5 ، PS4 ، Microsoft Windows ، Xbox One و Xbox Series S و Series X می آید. این بازی توسط CD Projekt تولید و منتشر شده است. حتی گیمرهای PS4 نیز می توانند این بازی را روی PS5 انجام دهند. به روزرسانی رایگان بازی برای PS4 برای همه کاربران PS4 خواهد بود. این یک بازی پرماجرا در دنیای آزاد است. این بازی در ماه نوامبر منتشر می شود.

۴. Elden Ring


Hitman 3 همچنین یک بازی تأیید شده است که به PS5 می آید. با این حال ، این بازی پس از مدتی در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. این بازی برای PS5 ، PS4 ، Xbox Series X ، Xbox One ، Stadia و PC (از طریق فروشگاه Epic Games) در دسترس خواهد بود. تریلر گیم پلی فیلم هایی از دبی را نشان می دهد. یک مأمور ۴۷ در یک آسمان خراش نفوذ می کند که بیرون را در مقابل بیابان مقایسه می کند.

۵. Horizon Forbidden West


Horizon Forbidden West یک بازی نقش آفرینی و اکشن است که توسط شرکت بازی سازی Guitar Games ساخته شده است. بازی با یک ماجراجویی شگفت انگیز برمی گردد که جنگجوی آینده شاهد دایناسورهای رباتیک در آمریکا خواهد بود. گیم پلی بازی همان بازی قبلی خواهد بود ، جهانی باز در سراسر سواحل و کوه ها. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شود.

۶. Marvel’s Avengers


انتقام جویان مارول یک بازی ویدیویی اکشن است که توسط Square Enix منتشر شده است. این برنامه برای PlayStation 5 ، PlayStation 4 ، Xbox Series X و Series S ، Xbox One ، Google Stadia ، Microsoft Windows در دسترس خواهد بود. با این حال ، برای برخی از دستگاه ها ، این بازی در حال حاضر در دسترس است و بقیه با راه اندازی دستگاه آن را دریافت می کنند. یک نسخه رایگان برای کنسول های نسل جدید با گرافیک بهبود یافته وجود دارد.

۷. مرد عنکبوتی: مایلز مورالس


این یک بازی اکشن و پرماجرا است که برای PS5 عرضه می شود. این بازی توسط Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. اگرچه ، مرد عنکبوتی مایلز مورالس ، دنباله ای بر روی مرد عنکبوتی است. اما از بازی اصلی گسترش یافته است. این بازی شبیه بازی Uncharted: Lost Legacy است. با این حال ، جزئیات زیادی در مورد بازی وجود ندارد.

۸. Call of Duty Black Ops: War Cold


این یک بازی ویدیویی شوتر اول شخص است. این قسمت ششمین قسمت از سری Black Ops و هفتمین قسمت از سری Call of Duty است. Call of Duty Black Ops: Cold War در چندین سیستم عامل مانند PlayStation 5 ، Xbox Series X و Series S ، PlayStation 4 ، Xbox One ، Microsoft Windows در دسترس خواهد بود. این بازی از ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. داستان بازی یک نفره است.

۹. Mafia: Definitive Edition


Mafia: Definitive Edition یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویانه برای چندین سیستم عامل است. این بازی در شهر خیالی گمشده بهشت ​​تنظیم شده است. این یک نسخه کامل از نسخه اصلی است. در آخرین نسخه ، موتورسیکلت ها در بازی معرفی می شوند. همانند نسخه قدیمی ، بازیکنان شخصیت را به صورت یک کمپین پیاده و بدون هیچ وسیله نقلیه کنترل می کنند.

۱۰. Hogwarts Legacy


Hogwarts Legacy قرار است در سال ۲۰۲۱ برای چندین سیستم عامل مانند PS5 ، Xbox Series X و Series S ، PlayStation 4 ، Xbox One ، Microsoft Windows منتشر شود. این بازی شما را به اواخر دهه ۱۸۰۰ برمی گرداند. شما در مدرسه نقش اجداد آقای پاتر را خواهید یافت. با این حال ، ما اطلاعات زیادی در مورد گیم پلی بازی نداریم.

اینها بازی هایی هستند که به کنسول مورد علاقه شما یعنی PS5 می آیند. ما تمام تلاش خود را کرده و لیستی از بهترین بازی های PS5 را در اختیارتان قرار داده ایم. از لیست ارائه شده بازی ها ، تعداد کمی از آنها در ماه نوامبر عرضه می شوند و تعداد کمی از آنها در سال ۲۰۲۱ عرضه می شوند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.