هدست سیمی جدید ایکس باکس معرفی شد

سعید محمدزاده
1 شهریور, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

هدست سیمی جدید ایکس باکس معرفی شد

کمپانی مایکروسافت مدل ارزان‌تر هدست وایرلس اصلی ایکس باکس را رونمایی کرد. مهم‌ترین تفاوت این مدل با مدل اصلی، سیمی بودن و قیمت 60 دلاری آن است که نسبت به هدست وایرلس 100 دلاری قبلی، بسیار ارزانتر است. البته این هدست قابلیت‌های کمتری نسبت به مدل وایرلس دارد، اما در مجموع تفاوت چشم‌گیری در طراحی آن‌ها دیده نمی‌شود.

قابلیت‌هایی نظیر غلتک روی گوش چپ برای کنترل میزان صدا و دکمه قطع صدا در پشت میکروفون در مدل سیمی هم وجود دارند، اما این مدل از دکمه‌های کنترل صدای چت و بازی روی گوش چپ بهره نمی‌برد، که البته با توجه به تفاوت قیمت 40 دلاری که با مدل وایرلس دارد، کمبود چشم‌گیری محسوب نمی‌شود.

این هدست با جک 3.5 میلیمتری معمولی به کنترلر ایکس باکس (و هر دستگاه دیگری) متصل می‌شود. کمپانی مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که این هدست از تکنولوژی‌های صدای محیطی مختلف مانند Dolby Atmos، Windows Sonic و DTS:X پشتیبانی می‌کند و صدای ورودی را بسیار واضح و رسا به گوش کاربر می‌رساند. اگر کیفیت صدای این هدست مانند مدل 100 دلاری باشد، این مدل می‌تواند با قیمت 60 دلاری خود به سرعت به یکی از مدل‌های محبوب بازار تبدیل شود.

هدست سیمی جدید ایکس باکس هم اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار دارد و در روز 30 شهریور به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.