مایکروسافت ساخت دستگاه استریم ابری Keystone را تایید کرد

Saeed
9 خرداد, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مایکروسافت ساخت دستگاه استریم ابری Keystone را تایید کرد

در میان تلاش‌های مختلف مایکروسافت برای پیشبرد بازی‌های ابری، مانند پشتیبانی عناوین سرویس گیم پس که از استریم ابری، کنسول‌ ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های پشتیبانی می‌کنند، حال این شرکت در حال کار روی دستگاهی به نام Keystone است. در گزارش جدیدی از جز کوردن (Jez Corden) از وب سایت Windows Central، تأیید شد که Keystone یک دستگاه استریم HDMI  است که می‌تواند سرویس گیم پس را اجرا کرده و بازی‌ها را از فضای ابری پخش کند.

این عناوین را می‌توان روی تلویزیون‌ها پخش کرد و راه‌حلی کم‌ هزینه برای بازی‌های ایکس‌باکس است (مثلاً مانند فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس‌باکس که در سال ۲۰۲۰ در مورد آن بحث کرد).

«چشم انداز ما برای Xbox Cloud Gaming تزلزل ناپذیر است، هدف ما این است که مردم را قادر کنیم بازی‌های مورد نظر خود را در دستگاه‌ها و در هر مکانی که می‌خواهند اجرا دهند. همانطور که سال گذشته اعلام شد، ما در حال کار روی یک دستگاه استریم بازی با نام Keystone هستیم که می‌تواند بدون نیاز به کنسول به هر تلویزیون یا مانیتوری متصل شود. به عنوان بخشی از هر ماجراجویی فنی، ما به طور مداوم تلاش‌های خود را ارزیابی می‌کنیم، آموخته‌های خود را مرور می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم که برای مشتریان خود ارزش قائل هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم از بازگویی درباره دستگاه Keystone فاصله بگیریم. ما از آموخته‌های خود استفاده خواهیم کرد و تلاش‌های خود را روی رویکرد جدیدی متمرکز خواهیم کرد که به ما امکان می‌دهد Xbox Cloud Gaming را در آینده به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان ارائه دهیم.»

کوردن معتقد است که دستگاه Keystone چند سالی است که در دست ساخت است. در حالی که می‌تواند در آینده رونمایی مناسبی داشته باشد، نباید انتظار داشته باشید که آن را در نمایشگاه بازی‌های Xbox و Bethesda در ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد ۱۴۰۱) ببینید. منتظر بروزرسانی‌های بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.