سونی از رنگ جدید هدست Pulse 3D رونمایی کرد

Saeed
26 شهریور, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سونی از رنگ جدید هدست Pulse 3D رونمایی کرد

نسخه‌ای جدید از هدست Pulse 3D پلی‌استیشن 5 را با رنگ Midnight Black معرفی کرد که در ماه اکتبر، عرضه خواهد شد. طبق پستی که در وبلاگ پلی استیشن منتشر شد، رنگ جدید هدست Pulse 3D با کنترلر دوال‌سنس Midnight Black، که سونی در ماه ژوئن عرضه کرد، هماهنگ است.

در حالی که در این پست سخنی از قیمت و تاریخ دقیقی برای عرضه نشده است،‌ سایت رسمی سونی پیش‌فروش هدست Pulse 3D با رنگ Midnight Black را با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار (همانند نسخه سفید رنگ) با تاریخ عرضه ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ۱۴۰۰)، شروع کرده است. هدست Pulse 3D پس از بررسی‌های IGN توانسته امتیاز ۹/۱۰ را در این سایت بدست بیاورد. طبق گفته‌های این سایت، این هدست صدای بازی‌های پلی استیشن 5 را بهتر کرده و آن‌ها را زنده‌تر پخش می‌کند.

[aparat id=”5Hixj”]

معرفی تنوع رنگ جدید هدست Pulse 3D همزمان با دومین آپدیت اساسی کنسول پلی استیشن 5 است که در آن ویژگی‌های جدید کنسول نسل نهم سونی معرفی شده که شامل یک ویژگی جدید کنترل اکولایزر برای هدست Pulse 3D و امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی در این کنسول، است.

با رنگ Midnight Black کنترلر دوال سنس و یک هدست Pulse 3D به رنگ Midnight Black، بسیاری از طرفداران در شگفت‌اند که چه زمانی یک کنسول پلی استیشن 5 با رنگ Midnight Black هم برای ست کردن عرضه می‌شود.

اگر تجربه‌ استفاده از هدست Pulse 3D را دارید، خوشحال می‌شویم که در بخش نظرات، تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.