رنگ‌های جدید برای کنترلرPS5 روانه بازار شد

Saeed
24 اردیبهشت, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
رنگ جدید برای کنترلرps5

رنگ‌های جدید برای کنترلرPS5 روانه بازار شد

پس از انتشار پلی استیشن 5 و وجود تفاوت‌های فاحش در طراحی ظاهری این کنسول و کنترلر Dualsense با نسل‌های پیشین پلی استیشن و سری کنترلرهای دوال‌شاک، گمانه‌زنی‌های متفاوتی در رابطه اتخاد این زبان طراحی از سوی سونی، برای ارائه گزینه‌های بیشتر و جذاب‌تری در زمینه شخصی‌سازی ظاهری پلی استیشن 5 و کنترلر دوال سنس وجود داشت.

با این همه، پلی استیشن 5 و تمامی لوازم جانبی عرضه شده برای این کنسول، که شامل رنگ‌های جدید برای کنترلرPS5 هم می‌شود. در زمان عرضه فقط در یک رنگ در دسترس کاربران قرار گرفت. با وجود درخواست‌های فراوان کاربران و خریداران پلی استیشن 5 برای عرضه شدن این کنسول و تمامی لوازم جانبی‌اش در رنگ‌های متنوع و با وجود گذشت حدود شش ماه از تاریخ عرضه پلی استیشن 5، هیچ خبری مبنی برعرضه کنترلر Dualsense یا کنسول پلی اسیتشن 5 در رنگ‌های متفاوت به صورت رسمی و از سوی سونی منتشر نشده بود.

در وقفه زمانی پیش آمده شرکت‌های متفرقه بسیاری دست به طراحی ابزارهای مختلفی برای شخصی‌سازی ظاهری کنسول نسل نهمی sony زدند. با این حال به علت غیررسمی بودن این ابزارها،‌ سختی کار و وجود ریسک آسیب به دستگاه و کنترلر Dualsense و همچنین، واکنش‌های سریع سونی برای جلوگیری از عرضه لوازم جانبی شخصی‌سازی شده توسط شرکت‌های متفرقه،‌ تمامی لوازم پلی اسیتشن 5 فقط به رنگ سفید و رسمی زمان عرضه، در دسترس قرار دارند.

در هفته گذشته گزارشی مبنی برفاش شدن نقشه‌های سونی برای عرضه رنگ‌های جدید برای کنترلرPS5 در دو رنگ مشکی و قرمز منتشر شد. وب‌سایت اسپانیایی Area Jugones ادعا کرده بود که به زودی از دو رنگ جدید برای کنترلر محبوب پلی اسیتشن 5 رونمایی خواهد شد.

 

رنگ دیگر کنترلر Dualsense که Cosmic Red نام دارد. ترکیب زیبایی از رنگ‌های قرمز و مشکی را ارائه می‌کند که از رنگ قرمز موجود در کهکشان‌ها الهام گرفته شده است. هردو رنگ جدید کنترلر Dualsense از ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.