جزئیات جدید در مورد بازی ترسناک The Outlast Trials

سعید محمدزاده
13 شهریور, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

جزئیات جدید در مورد بازی ترسناک The Outlast Trials

محاکمات Outlast دو سال پیش با تأیید به عنوان یک بازی ترسناک Co-op که حوادث سری اصلی را دنبال نمی کند ، معرفی شد .

وبلاگ رسمی پلی استیشن جزئیات بیشتری در مورد پروژه استودیوی Red Barrels به اشتراک گذاشته است ، که در زیر می توانید به طور کامل پیدا کنید:

  • در محاکمات Outlast ، شما توسط Murkoff Corporation ربوده می شوید تا آزمایش های غیر اخلاقی و اصلاح رفتار را انجام دهید. اگر بتوانید این تجربیات را به تنهایی یا به صورت تیمی پشت سر بگذارید ، اگر بتوانید به اندازه کافی زنده بمانید ، مورکوف به شما اجازه می دهد که به جامعه بازگردید ، اما آیا شما همان شخص خواهید بود؟
  • شما می توانید زنده ماندن با دوستان خود را انتخاب کنید و اگر بازی های قبلی را بتوان با فیلم های سینمایی مقایسه کرد ، The Outlast Trials بسیار شبیه یک سریال تلویزیونی است ، جایی که سفر شما به آزادی طولانی خواهد بود.
  • راه اندازی بازی به سال 2022 موکول شد تا اطمینان حاصل شود که تجربه ای را که همه منتظرش بوده اند ارائه می دهد و عنوان قبل از آماده شدن برای انتشار به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.
  • تیم توسعه می گوید که چه شما به تنهایی بازی کنید یا با دوستان خود ، ما می خواهیم بازیکنان احساس کنند که برای زندگی خود و حق آزادی خود می جنگند. اما آیا می توانید از آزادی بدن بدون آزادی ذهن لذت ببرید؟
  • بازی همان رویکرد عناوین قبلی Outlast را دنبال می کند ، با وحشت ، واقعیت پیچیده و خون در طول راه پاشیده می شود.
  • این عنوان تنوع زیادی در طراحی دشمنان ارائه می دهد ، بازیکنان با بسیاری از شخصیت های عجیب ، خطرناک و خشن آشنا می شوند و اگرچه آنها نیز قربانی مورکف هستند ، اما اکثر آنها خوشحال می شوند که شما را از اتمام برنامه و زنده ماندن باز می دارند.
  • تیم توسعه گسترش یافته است و در حال حاضر شامل بیش از 40 توسعه دهنده است که در کار بر روی بخش جدید مشارکت دارند.
  • Outlast 1 و 2 با استفاده از Unreal Engine 3 توسعه داده شد ، این بار بازی از Unreal Engine 4 استفاده می کند .

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.