به نظر می رسد Spider-Man 2 و Wolverine در یک جهان قرار می گیرند

سعید محمدزاده
22 شهریور, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

به نظر می رسد Spider-Man 2 و Wolverine در یک جهان قرار می گیرند

تیم Insomniac Games ستاره آخرین رویداد پلی استیشن برتر بود ، زیرا دو پروژه در حال توسعه را برای ما فاش کرد: Spider-Man 2 ، بازی در سال 2023 ،  و ولورین.

از طریق سخنرانی اینسومنیاک از طریق وبلاگ پلی استیشن ، اشاره شد که استودیو قصد دارد جهان ویژه ای ایجاد کند که شخصیت های مارول را که برای آن بازی ها را توسعه می دهد ، گرد هم آورد ، زیرا او اظهار داشت که احساس غرور می کند که توانسته فرصتی برای ساختن دنیای جدیدی که ترکیبی از مرد عنکبوتی و ولورین است.

البته ، این نشان می دهد که هر دو بازی در یک جهان قرار دارند که توسط Insomniac ایجاد شده است و تیم در ادامه از اعتماد سونی و مارول تشکر کرد.

این برخلاف کاری است که اسکوئر انیکس با بازی هایی مانند Marvel’s Avengers و Marvel’s Guardians of the Galaxy انجام داده است که تأیید شده است در دنیاهای جداگانه ای قرار دارند.

برای بازی Spider-Man 2 ، بازی بر ادامه سفر پیتر پارکر و مایلز مورالس در هیجان انگیزترین ماجراجویی تک  نفره آنها تمرکز دارد و در سال 2023 به صورت انحصاری بر روی پلی استیشن 5 منتشر می شود ، در حالی که تیم توسعه توضیح داد:

درست مانند بازی های قبلی Spider-Man ، ما فقط نمی خواهیم یک داستان فوق العاده ابرقهرمانی را بیان کنیم ، بلکه می خواهیم یک داستان انسانی جذاب ارائه دهیم ، داستانی سرشار از احساسات و طنز که در اعماق افراد پشت ماسک فرو می رود.

در مورد ولورین ، استودیو گفت:

هدف ما در اینجا نه تنها احترام به ریشه هایی است که باعث محبوبیت شخصیت شد ، بلکه جستجوی فرصت هایی برای احساس شادابی و بازتاب واقعی روح Insomniac است. اگرچه Marvel’s Wolverine در مراحل اولیه توسعه قرار دارد ، اما آنچه ما با روایت احساسی و گیم پلی تکاملی به آن رسیده ایم ، تأیید می کند که ما قصد داریم یک ماجراجویی بسیار خاص را ارائه دهیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.