بهترین طرحها و ترکیبها برای Ultimate در FIFA 22

سعید محمدزاده
21 مهر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بهترین طرحها و ترکیبها برای Ultimate در FIFA 22

فصل فوتبال سالانه با انتشار FIFA 22 بر روی پلی استیشن ، ایکس باکس ، رایانه شخصی و سوییچ در چند هفته گذشته آغاز شد و FUT Champions چند روز پیش با بازیهای مقدماتی پرشور حتی شاید سخت تر از مسابقات خودی آغاز شد.

اگر بدنبال فرم ایده آل متناسب با سبک بازی شما ، چه تهاجمی و چه دفاعی هستید ، در مقاله امروز برخی از ترکیبات با مزایا و معایب را به عنوان بخشی از مجموعه مقالات راهنمایی که در عربستان به شما ارائه می دهیم ، به شما ارائه می دهیم. گیمر.

4-2-3-1

بالها به دلیل سرعتی که به آنها این امکان را می دهد تا مدافعان را شکست دهند و در پشت خط حریف باز شوند ، اما تعداد زیاد ترکیبات روی بال اغلب می تواند منجر به دور شدن بازیکنان خط مقدم و ایجاد موقعیت های موثر نشود. امتیاز گرفتن.

اما با ادامه موفقیت آمیز این طرح برای سومین دوره متوالی ، بازیسازان در جناح چپ و راست به چیزی شبیه به بال تبدیل می شوند اما همچنان به مهاجم نزدیک می شوند که به ایجاد موقعیت های بیشتر کمک می کند ، فقط مطمئن شوید که یک بازی ساز در بازی دارید. وسط قادر به ارسال دقیق توپ از پشت مدافعان است.

4-4-2


کلاسیک معروف که مسیر فوتبال را تغییر داده است و سالهاست که توسط باشگاه های نخبه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد ، دوباره به عنوان یکی از قوی ترین تیم ها در بازی های FIFA بازگشته است و دلیل آن این است که نیاز به ساخت آهسته و آهسته دارد. که با گیم پلی جدید و واقعی تر در FIFA 22 سازگار است.

نقطه قوت این تاکتیک این است که همیشه گزینه هایی برای ارسال توپ به مهاجمان بدون پشت سر گذاشتن خط پشت فراهم می کند ، به ویژه با توجه به وجود دو سر نیزه که به بال ها آزادی بیشتری می بخشد ، که این امر استفاده از توپ های متقاطع را به یک تسهیل می کند. به طور گسترده ، و در عین حال ، دو محور وجود دارند که در صورت قطع توپ همیشه به خط دفاعی برمی گردند ، توانایی ایجاد اختلال در حمله را فراهم می کند ، اما در اینجا شما به بازیکنانی با توانایی فیزیکی عظیم برای تحمل این فشار مداوم در طول بازی نیاز خواهید داشت. 90 دقیقه

3-1-4-2


ترکیب های سه مدافع اصلی فوتبال مدرن شده اند و FIFA 22 اخیراً این استراتژی را با دید مثبت معرفی کرده است. ممکن است برخی از آنها تکیه بر سه بازیکن در خط دفاع را دشوار کنند ، اما در مقابل شما برتری خواهید داشت. خط هافبک و یک سوم آخر.

مرکز دفاعی پشتیبانی بیشتری از خط دفاعی و ضدحملات می کند ، در حالی که هافبک ها پشتیبانی تهاجمی و اضافه بار بسیار موثری را ارائه می دهند که فرصت های بیشتری برای پاس دادن و به ثمر رساندن گل ها فراهم می کند ، و یک مزیت دیگر توانایی تبدیل این تاکتیک به برای دفاع از سه مدافع ، با آموزش بازیکنان جناح کاملا دفاعی ، اما در مقابل آنها سریعتر از نظر جسمی خسته می شوند و نمی توانند مسابقه را با کارایی یکسان به پایان برسانند.

4-3-1-2


اگرچه شکی نیست که وینگرها می توانند با تکیه بر ارسالها یا نفوذ از کناره ها و ارسال به مهاجمان ، تغییر بزرگی را در یک مسابقه ایجاد کنند ، اما ترکیباتی که بازیکنان جناح را نادیده می گیرند ، می توانند در موقعیت های دیگر مثر باشند.

4-3-1-2 جای خود را به کسانی می دهد که ترجیح می دهند توپ را در خط میانی در اختیار داشته باشند و منتظر لحظه ای مناسب برای ارسال جلو و غافلگیری دفاع حریف هستند. در مقابل ، شما دفاع خود را کاملاً باز می گذارید.

4-2-3-1 باریک


همانطور که قبلاً ذکر شد ، بازی نکردن با بالها می تواند گزینه های حمله شما را محدود کرده و روی دروازه بان و خط پشتی شما فشار بیاورد ، اما با این ترکیب می توانید از این مشکل خلاص شوید ، به خصوص اینکه داشتن سه بازیساز به این معنی است که حمله شما به یکدیگر نزدیک است. ، که ارسال سریع توپ را آسان می کند و دفاع حریف را مجبور به پیشروی می کند و فضاهای ردیف خود را باز می کند.

در طرف دیگر ، بازیکنان مرکزی هستند که از خط دفاع پشتیبانی می کنند ، یعنی 6 بازیکن می توانند در برابر حملات سازمان یافته یا سریع مقابله کنند ، بنابراین توصیف آن به عنوان یکی از متعادل ترین تاکتیک ها در FIFA 22 تا کنون اغراق آمیز نخواهد بود.

بهترین ترکیب هجومی 4-2-4


ترکیب 4-2-4 بهترین گزینه های هجومی را در زمانی که خود را در اواخر بازی می بینید و نیاز به جبران در اسرع وقت دارید ارائه می دهد ، با 4 مهاجم صریح که دائماً خط دفاع حریف را مختل می کنند و دو هافبک در یک سوم آخر بازی کمک می کنند. می توانید دستورالعمل های ویژه را تغییر دهید. همه بازیکنان باید به حمله بپیوندند ، اما در این شرایط مقابله با هرگونه ضد حمله دشوار خواهد بود.

بهترین فرم دفاعی 5-3-2


در صورتی که اوضاع به خوبی پیش برود و به نیمه نیمه دوم برسید و از نتیجه جلوتر باشید ، ممکن است لازم باشد موقعیت های دفاعی خود را برای حفظ برتری و تنظیم بازی در همان موقعیت تنظیم کنید. هدف تأیید را در ثانیه های آخر ربوده است.

بهترین گزینه شما در اینجا 5-3-2 با 3 مدافع میانی و 2 مدافع مدافع بدون پیشروی است و با دستورالعمل هایی علاوه بر خط میانی که در طول حمله پیش نروند ، یک دیوار نفوذ ناپذیر در داخل محوطه جریمه ایجاد می کند اما مراقب شلیک های ظریف خارج از منطقه 18 خط مرزی باشید ، در همان زمان ، شما باید مهاجم خود را در جلو بدون بازگشت به خط دفاعی رها کنید تا هنگام بریدن توپ و خارج از منطقه خود ، خروجی به شما بدهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.