اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید Bioshock لو رفت

سعید محمدزاده
18 آذر, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید Bioshock لو رفت

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش گزارش دادیم که بازی بعدی سری Bioshock با پسوند Isolation در دست ساخت است و احتمالا در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. حال اما اطلاعات جدیدی به دست رسیده‌اند که این بار منبع موثق‌تری هم دارند و می‌توان بیشتر به آن‌ها اعتماد کرد.

طی پادکستی که رسانه VGC برگزار کرده بود، گفته شد که بازی جدید Bioshock در سال ۱۹۶۰ میلادی جریان خواهد داشت و بازیکن را به شهری در حوالی قطب جنوب خواهد ببرد؛ منبع اخبار مدعی بود که نام این شهر Borealis خواهد بود و داستانی مرتبط با سه عنوان قبلی این مجموعه خواهیم دید. همچنین بر خلاف گزارش قبلی که نام بازی جدید را Isolation عنوان می‌کرد، این بار گفته شد که نام رمز بازی Parkside است و Isolation اسم اصلی بازی خواهد بود و تا مدتی دیگر نهایی خواهد شد.


در ادامه صحبت‌ها ذکر شد که روند توسعه بازی بسیار محرمانه است و خود سازندگان نیز از اهمیت این پروژه باخبر هستند. آن‌ها می‌دانند که بازی با سه اثر موفق قبلی مقایسه می‌شود، به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خروجی از بازی Bioshock Isolation را به دست آورند. کن لوین (Ken Levin)، خالق اصلی بازی Bioshock در حال کار روی عنوان دیگری است که آن هم توسط شرکت Take-Two منتشر می‌شود و احتمالا شاهد فاصله زمانی مناسبی بین این دو عنوان خواهیم بود.

اطلاعاتی که در بالا خواندید هنوز رسمی نیستند، اما با اخباری که در گزارشات قبلی خوانده بودیم همخوانی دارند و به نظر می‌رسد که درست باشند و می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم. در هر حال بازی هنوز معرفی نشده و باید منتظر اعلام رسمی تیم سازنده یا ناشر بمانیم. نظر شما در خصوص بازی جدید Bioshock چیست؟

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.